Het enige wat ik me nu afvraag is hoe het verder moet met die rechtszaak van Shaddixxx Maar goed, verder heb ik er weinig over te zeggen. Ben er nooit onder behandeling geweest.
Waaaaaat? Haaaaahahahaha! Ik zit hier met kloppend hart, wijd opengesperde mond en grote ogen. Wauw! Ik ga door het lint hier jongens! De zitting zou op 18 juni zijn, die hebben ze afgezegd omdat ze 'verhinderd' waren. Geen idee of er nog een nieuwe gepland wordt nu (maar dat denk ik wel, want de artsen worden beoordeeld, niet de kliniek). Maar joh.. Al ging het niet door.. Dit is het hoogste doel wat wij konden bereiken!
Ik bedenk me nu wel net dat wij het geld (of nouja, de verzekering) van onze behandelingen nu nooit meer terugkrijgen, maar joh, dit is zóveel beter.. Wow! Dank jullie wel meiden!
Ik vraag me dan wel weer af hoe het nu zit met mensen die bijvoorbeeld morgen of vrijdag een punctie gepland hadden staan.. Hebben die nu gewoon pech? Zit je al in zo'n kuttraject, komt dat er ook nog een keer bij..
Dat vraag ik me ook af..En wat ze met de donatie eitjes doen. Iemand die ik ken is zwaar gestoord en heeft er eitjes ter donatie gegeven.
Nou wou wat geweldig zeg??? Shaddix sorry ik snap heel je gevoel hierom. En ik ben blij dat jij je schijnbaar goed voelt hierom. maar ik denk dat ik en veel meer meiden die alleen maar goede ervaringen met geertgen hebben er verdrietig van worden. ze hebben er wel mooi voor gezorgd dat ik hier een prachtige dochter van bijna 3 langs me heb zitten. en mijn enige vraag is wat gebeurt er met mijn cryo s nu
leuk dat jullie allemaal zo blij zijn , Maar ik vraag me af hoe het zit met mensen die daar in behandeling zijn en die wel tevreden zijn, zoals wij..... en wat gebeurd er met cryo's die er nog zijn enz?
Zijn de cryo's jullie eigendom (dat zal vast wel neem ik aan)? Dan kun je die terugvragen aan de curator.
Ik hoop toch (en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dat niet zo is) dat iedereen er vanuit mag gaan dat daar een nette oplossing voor gevonden is / wordt..
Op Omroep Brabant staat dat Ruis heeft gezegd dat het geen gevolgen heeft voor de huidige behandelingen.. Misschien is dat een beetje een geruststelling?
Nergens voor nodig. Zoals ik al zei, de cryo's zijn neem ik aan jullie eigendom, en dan valt het niet in de boedel, dus heeft de curator er geen zeggenschap over. Je kunt gewoon contact opnemen met de curator hierover. Ik las overigens dat een doorstart de hoogste prioriteit heeft. IVF-kliniek Geertgen in Elsendorp op eigen verzoek failliet verklaard
Afschuwelijk bericht voor mij. Wij hebben gisteren een de ecd ivf geplannend. Het Geertgen neemt geen telefoon op, maar mijn hart gaat nu vreselijk tekeer: gaat onze poging dan straks niet door?? Ik ben hier enorm overstuur van. Ik begrijp dat Shadixxx helemaal gelukkig is ivm dat zij een zaak heeft aangespannen tegen hen... Maar wij zijn op dit moment afhankelijk van hen voor het vervullen van onze wens...