Vijf generaties in Capelse familie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Islah, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Zeker maar in 2014 een oude schoolvriendin van mij net 40 jaar haar dochter is bevallen in december 2014 ze zijn nog bij omroep Max geweest.
    De betovergrootmoeder is 86 de overgrootmoeder is 68 mijn oude schoolvriendin is nu 41 ( net) en haar dochter is nu ook net 21 baby is nu 5 maanden. Ook vijf generatie.s maar bijzonder is het wel.

En toch mijn overgrootoma heb ik niet echt gekend maar ook daar is het gebeurt.

Mijn oma haar zus had dochter kleindochter en achterkleindochter.
    en dus nog de betovergroot moeder mijn overgrootmoeder weer haha. En met dat achterachterkleindochter heb ik ook op school gezeten haha weet dit is een zeer warrig verhaal in elk geval de moeder van mijn oma had dus ook vijf generatie.s,

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCIQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftijdvoormax.omroepmax.nl%2Fuitzending%2Ftijd-voor-max-hallo-nederland-dinsdag-3-maart-2015%2F&ei=zDFeVZT5FIrbU9nSgOgB&usg=AFQjCNE_p2HLe9dzgJWDMdi-2MQ3ujWA_Q&sig2=MxKJzZG5PzXQGaE_TBV6HA

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gebeurd toch wel vaker? Mijn exschoonmoeder is ook overgrootmoeder en haar eigen moeder leeft ook nog. Ook 5 generaties dus (en toevallig in dezelfde plaats ;), dát is pas toevallig! :p)

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ja, het is natuurlijk niet dat het bijna nooit meer gebeurt, maar toch niet zo heel vaak.
    En dat is inderdaad wel best toevallig denk ik.

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij hebben van 2007 Tot 2013 ook van 2 kanten 5 generaties gehad. Helaas een dag na elkaar beide opoes overleden...

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja he? Althans, de jongste 2 van de generatie, de oma's (alle drie dus) in een andere plaats, maar wel toevallig.

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    wow dat is echt heftig, aan beide kanten in 2 dagen overleden, wow,

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ja behoorlijk.. de ene dag de moeder van mijn opa, de dag erna de moeder van mijn oma.. kan dan ineens raar lopen..

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Me vriendin ook, en die zijn allemaal flink jong moeder geworden. Kind is 3 en 1. Zij is 23. Haar moeder 45 en haar oma 66 en overgroot oma 84. En die daar gerust nog mee stappen haha

9. Op je 20e voor het eerst moeder worden, is toch niet 'flink jong'? :) Geen idee of zij de oudste is thuis, maar dan zou haar moeder 22 geweest zijn. Ook dat vind ik niet jong.. Bij 'flink jong' denk ik aan <18. Of aan oma worden op je 36e.. :D

10. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Als mijn zoon over een paar weken geboren wordt, zijn wij ook met 5 generaties :D

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    5 generaties zie ik hier regelmatig dus heel bijzonder is het voor mij niet..

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier in engeland zie ik het steeds vaker en vaker gebeuren. Ok, nog net geen 5 generaties maar toch al 4 generaties en overgrootmoeder is nog maar amper begin 50...

Ik word ook al groottante in augustus en ben 'nog maar' 36. Mijn oudste is nog geen 4 en mijn tweede en jongste is net 15 maand. Ja hallo schoonzussen... Mijn oudste schoonzus is net 40 geworden (haar oudste is nu 23 bijna 24) en mijn andere schoonzus is 38 en haar oudste wordt dit jaar 21 en is nu dus zwanger...

13. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn man was oom toen hij 3 was en nu hij 31 is ook oudoom.

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Bij ons ook 5 generaties...Het is prachtig maar om nou te zeggen dat het zooo uitzonderlijk is?

99 jaar , 66 jaar, 40, jaar, 19 jaar, 1 jaar

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn vader is oom van een neef die 8 maanden ouder is dan hij ;) Zijn oudste zus was al getrouwd toen hij geboren werd, en mijn vader heeft onder hem ook nog broers en zussen ;)

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    wat een nieuws zeg... hier ook

89-68-44-24-4

Deel Deze Pagina