Ik vond t ook wel schokkend om te zien hoe en hoeveel ze aten. Maar kijk naar een alcoholist. Mijn overbuurman dronk 2 of 3 kratjes bier per dag! Dat vind ik ook behoorlijk shocking. Maar aan hem zie je niet dat hij zoveel drinkt dus krijg hij niet de commentaren enzo. Ik ben zelf ook heel dik geweest en heb altijd de angst gehad ook zo te eindigen. Ik denk dat voor deze extreem zware mensen een operatie echt nog de enige optie is om goed af te vallen. Want 20kg afvallen met een dieet ofzo red je wel, maar 200 niet meer.
ik heb het ook gezien maar zat met grote ogen te kijken 33.000 klopt en de andere 14.000 en de andere 13.000 pffffffffff moet er niet aan denken maar echt wat er na binnen ging was allemaal ongezond en dan zoveel op 1 dag . dat doe ik echt 2 a 3 weken over want ik eet sochtends en smiddas maar 1 snee brood en savonds me avond eten meer niet en zelfs me avond eten is weinig :S ik woog eind januari 87.7 nu weeg ik 75,4
Ik heb maar 10 minuten kunnen kijken, werd er echt misselijk van! Ik snap idd ook niet hoe ze aan het geld komen om zoveel eten te kopen... Ik las dat sommige zich aangesproken / beledigd voelden, maar ik denk wel dat mensen een verschil zien tussen dik en dik. Iemand van 100 kilo is bijna altijd wel te dik, maar dit was echt heel erg. Als ik in de stad loop en zie mensen die miss geen 100 kilo zijn maar kleren aan hebben die duidelijk 3 maten te klein zijn kijk ik er liever ook niet na, het ligt er dus ook wel aan hoe mensen zich kleden en of ze er verzorgd uit zien. Dat was bij deze docu echt niet meer.
nou de hoeveelheden eten vond ik echt bizar..... wat 1 zo'n persoon op een dag at, dat is wat wij in een week zouden eten met 2 volwassenen en 1 kind... die mensen moeten echt drastisch veranderen willen ze nog een kans maken op een lang leven
Ik ben van mening dat deze mensen geholpen moeten worden door anderen. De confrontatie aangaan waarom ze dit zo ver hebben laten komen en erover praten met anderen en ondersteuning in hun eetpratroon... Op geen enkele tafel vol met bergen eten lag ook maar 1 grammetje groente of fruit.... Als naaste familie/vrienden kan je dat toch ook niet meer aanzien?!
makkelijk gezegd als je er zelf niet mee te maken hebt!!! ik vond het wel heftig om te zien zeg.. zo had ik ook kunnen worden als ik niet tijdig actie had ondernomen. maar ze hadden inderdaad wel iets subtieler kunnen filmen. @Chantal1984: ik ga wel naar je kijken!!!
Pfff echt erg ik ben ook te zwaar maar ben toch blij dat het niet door junkfood enz komt at gewoon teveel brood als ontbijt en lunch... Dat is makkelijk af te leren maar deze mensen komen hier denk ik nooit meer vanaf. Ben blij dat ik nu 19 kilo kwijt ben. Ik heb/had trek maar door dit hoef ik nu even echt niks meer te eten ben er gewoon misselijk van.
waar slaat dat nu weer op. elke verslaving begint met dat je het zelf zo ver laat komen, en ik denk dat iedereen het vrij walgelijk vindt om te zien hoe mensen een weekhoeveelheid in een avond naar binnen schuiven. het gaat hier niet om dikke mensen, het gaat om compulsieve over-eters en dat is heel iets anders dan ' normale ' obesitas.