hai hai mijn zus belde net dat er van de week een docu of programma was op tv over 2 mannen die een berg aan het beklimmen was en er 1 in een spleet viel. Die man die in die spleet viel kroop uit die spleet en hoorde een liedje van boney m. mijn vraag weet iemand waar ik dit ken terug kijken weet geen dag,datum,zender of tijd. misschien heeft iemand dit toevallig ook gezien.
Verplaatst naar Films, televisie en nieuws. Graag onderwerpen in juiste onderdeel plaatsen. Groetjes, Elvira
is dat niet ; i shouldn't be alive. dat komt altijd op discovery channel. zijn documentaire's die gaat over mensen die iets ergs hebben meegemaakt maar toch uiteindelijk zijn blijven leven.
o laat maar .. dat is fout ik heb even gegoogled en ik denk dat je dit bedoeld: http://www.jomantisch.be/rubrieken/smaa ... ching.html
ik geloof dat je deze film/docu bedoeld. Deze was dinsdag op tv Touching the void Er is zelfs een boek van.
ok dan ga ik vanavond is ff kijken weet je wat het is voor dat mijn moeder overleed hoorde ze ook boney m dus dat heeft een enorme indruk op ons gemaakt! en ze werd er echt gek van ze hoorde het overal en maakte ons wakker om het ook te horen maar wij hoorden het niet thanx meiden.