Wat ik nou weer las in de telegraaf.... meubels zouden giftige dampen afgeven! Dus we gaan maar snel een babykamertje aanschaffen http://www.telegraaf.nl/binnenland/3777 ... html?p=2,1
Ja dan moet je in de eerste maanden je kamertje in richten.... Zodra je je posi test in handen hebt je kamertje schilderen/behangen enz en dan meteen meubels kopen. Wie doet dat nou? En dan heb je een mooi ingericht kamertje en dan blijkt bij de 12 weken echo dat t niet goed zit... Lijkt me dan extra hard aankomen en heel confronterent. enneuh... "Vrouwen zouden in plaats van in de achtste maand al in de eerste maand van hun zwangerschap de babykamer moeten inrichten." Zo van dan heb je nog geen dikke buik dus dan hoeft de man je niet te helpen?
ja ik las het ook.. tja.. ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Zowiezo is ventileren in huis altijd erg belangrijk, overal. Maar hoe serieus je het verder moet nemen? Wij hebben zowiezo vooral 2e hands meubeltjes en de hangwieg (die wel nieuw is) hangt ook al weer 4 weken in het kamertje, puur voor het leuke . Maar als het anders was, weet ik niet of ik nu ineens heel erg op dat berichtje had gereageerd. Misschien nu het lekker weer is het raam op het kamertje wat vaker open, maar verder?
Tja... Dan kan je dus niets meer. Niets meer eten en nu ook al niet meer in je huis wonen. Misschien moeten we allemaal maar meedoen met groeten uit de Rimboe!
ach ja nog even en we moeten de hele dag zuurstofmaskers op omdat zweet ineens giftig blijkt te zijn Het zal allemaal wel meevallen denk ik. Gewoon goed luchten lijkt me.