weer boordevol gevoelens

Discussion in 'Jonge moeders' started by Anais, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hallo

enkele maanden geleden wou ik zwanger worden maar durfde dit niet zeggen tegen mijn vriend zeggen omdat ik weet dat het nu niet gaat(eerst huis tuin en geld)dus heb ik het laten varen.nu opnieuw krijg ik die gevoelens,ik droom s'nachts dat ik een test doe en deze posi is.
    dit is nu omdat ik de laatste maand drie maal men ms heb gehad en ik in de war ben dan dees week twee dagen roos bruin bloed verloren,weinig
    heb vorige week een test gedaan en was nega
    ik ben een beetje teleurgesteld daardoor maar het is beter zo,ik wil namelijk vermageren als ik zwanger wil zijn,heb een beetje overgewicht.en wil ook liefst een huis en een job,volgend jaar gaan we een huis kopen en kan zijn dat ik kan gaan werken volgende week

alleen dat vermageren...gaat het moeilijkst
    dus ik weet dat het even kan gaan duren voor ik zwanger kan worden.

maar ja soms komen die gevoelens naar boven

zullen jullie miss ook wel kennen ;)

xxx amy

2. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja ik kan het me voorstellen, is lastig als je een kinderwens hebt maar eerst nog tijd nodig hebt om alle zaken op orde te brengen... Het is inderdaad altijd beter om eerst financieel veilig te zitten enzo. Maarja dat neemt je gevoelens natuurlijk niet weg... Misschien wordt het gemakkelijker als je voor jezelf een soort 'plan' opstelt? Dat je bijvoorbeeld zegt van dit jaar maak ik de opleiding af en volgend jaar zoek ik een baan (bijvoorbeeld), en dan beginnen we het jaar erna aan kinderen... Iets in die trant, maar dat je voor jezelf ongeveer weet wanneer jullie aan kinderen willen beginnen. Dan lijkt het misschien niet zo eeuwig ver weg?
    En waarom wil je eigenlijk afvallen van tevoren? Want een beetje overgewicht is niet zo erg. En ik zelf heb zoiets van ik ga wel lijnen na de zwangerschap, dan is het resultaat tenminste blijvend. Maarja het moet natuurlijk geen risico-zwangerschao worden, dan kun je idd beter eerst wat afvallen.

In ieder geval succes ermee, en hopelijk schiet het een beetje op met alles! ;)

Groetjes, Cossy

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Hey Anais,

Ook ik en mijn vriend hebben een grote kinderwens maar zoals Cossy zegt is het soms beter om er eerst voor te zorgen dat financieel alles in orde is. Wij hebben er voor gekozen om een soort plan op te stellen en geloof me het helpt echt. Als alles goed gaat studeerd mijn vriend dit schooljaar af, dan is het nog een jaartje voor mij en studeer ik af. En dan zullen wij in de zomer van 2009 alleen gaan wonen...en dan pas is afhankelijk hoe alles verlopen is zullen wij voor een kindje gaan. Ik moet toegeven soms heb ik ook nog zin vanjah...laten we er nu voor gaan maar ik zou graag mijn kindje alles geven. Met het plan dat wij vooropgesteld hebben valt echt te leven. Ik ben nu druk bezig met het bekijken van leuke meubeltjes en dergelijk voor in ons nieuw huisje.

Ik hoop dat jij en je vriend ook een goede oplossing zullen vinden.

Greets Stephanie

4. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey ja ik had ook een plan :)

dus nu werken(ps vandaag gehoord dat ik de job heb)
    dan in volgende zomer huisje kopen(vriend heeft al wat gespaard en is 28 jaar dus ja kun je wel begrijpen)
    dan trouwen en dan kindje
    en terwijl vermageren

ja idd het is raar dat ik nu wil vermageren maar dat is ook omdat ik me dan beter voel.ik wil men buikje zien groeien en bv :D als ik zeg hey ik ben zwanger,en ze zeggen wow hoeveel maanden....4?en dan moet je zeggen nee 1maand....hehe

men vriend wil ook dat ik vermager want hij wilt zijn amyke terug(toen we samen waren was ik 65 kilo)en hij zegt(wat ik wel wat cru vindt maar hij is eetje aan de simpele kant op da vlak :) :) ) mensen die zwanger willen zijn moeten mager zijn in begin anders is da nie mooi

maar ja will see ;)

5. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    hey meis

Goed plan heb je dan toch.

Maar teveel lijnen is niet goed zorg gewoon dat je goed ontbijt en de lucnh en avond eten niet te vergeten,

en naar 8 uur niet meer eten.

ik heb sinds 3 dgen een baantje weer sinds de zwangerschap heb nu dochtertje van bijna anderhal,f en we gaan in sept eerst alles schilderen en in dec gaan we nieuwe meubels halen ,en dan gaan we voor een 2e,

mijn vriend is bijNA 28 dat scheelt ook een heleboel ja, net als bij jou.

Wens je vast suc6 met je plan

liefst gina

6. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ik hoop dat het goed zal meevallen dat werken ;)

tiss idd een goed plan maar dan wel in theorie :) in praktijk is minder want bijna elke maand krijg ik weer 'moederemoties'
    ach ja ik wil vermageren voor ik zwanger ben dus even tanden bijten.

xxxx

7. gina18

gina18 Bekend lid

Dec 30, 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Goede instelling meid

liefst gina

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ik ga juist stoppen met werken omdat kleine best veel huilt en schoonmoeder t niet aan kan om op te passe dus ga zelf voor m zorge zal wel krapper worde maar heb t ervoor over

we hebben wel alles eerst op de rails gezet koophuisje enzo

9. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi hoi

ik ben vandaag begonnen met het verzamelen van foto's van mijn ouders,hun ouders,mijn zus en broer en mijzelf.ik ben van plan hier een album van te maken zodat mijn kleine dit later kan zien.

bij het zien van al die foto's van mij als baby en zus en broer waren de moeder emoties weer aan het oplaaien maar ik blijf erbij dat ik eerst wil vermageren en samenwonen(volgende zomer gaan we huis kopen)nu dat ik werk kan ik sparen.

doen jullie dit ook zo foto's verzamelen om aan jullie kleine later te laten zien?

groetjes

10. Niet meer actief

Mag ik vragen waarom je volgend jaar wil samenwonen en niet nu?
    En is je vriend inmiddels op de hoogte van je kinderwens?

X Mara

11. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    waarom ik nu niet ga samenwonen?gewoon omdat we volgend jaar pas een huis willen .en ik wil zelf ook eerst werken voor ik een lening ga beginnen,hij heeft al behoorlijk gespaard maar je moet toch ook een stabiele woonst hebben en als ik nu geen werk heb...

hij is op de hoogte maar ik ben niet vanplan om dit jaar nog zwanger te worden,ik heb dat idee laten varen gelijk ik in dit topic zei en concentreer me op vermageren

12. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ik heb het hier aan jullie nog niet verteld maar dus met mijn job gaat het minder.ik kon niet goed functioneren op werk en fysiek ook zwaar dus ben gestopt en ik ga nu dus een maagring zetten zodat dit kan helpen met vermageren en dan zelf ook sporten enzo en ik ga een opleiding volgen voor kinderverzorgster en dan krijg ik een diploma(soortgelijk) vanaf dan kan ik al wat beter gaan werken.de opleiding is van de vdab en is maar een half jaar dus valt goed mee.

groetjes

Share This Page