Hallo, Zijn hier meerdere dames die op dag van de iui pregnyl moesten spuiten? Ik twijfelde afgelopen vrijdag of mn test positief was. Ik had toch maar afspraak gemaakt voor zaterdags. Zaterdag ochtend bleek inderdaad dat de test positief was. Dus kreeg bij kliniek eerst echo. Daar zat rechts een ei van 21 mm niet gesprongen . Arts gaaf me toch eerst spuit pregnyl 5000 eh en uur later iui. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? In de vorige ronde 2 dagen voor iui gespoten en dat was helaas niet raak.
Moest hier ook altijd. Je lichaam is dan al wel aan de eisprong begonnen, dus deze is niet meer exact te timen, maar de extra pregnyl geeft het nog wel even een laatste zetje, zodat hij zeker te weten springt. Is echt prima zo hoor. Je hoeft niet te twijfelen of je nu minder kans hebt oid. Je ei zal heus springen!
Ik hoefde deze keer geen Pregnyl te spuiten, omdat m'n ovulatietest al positief was, maar heb dat toch gedaan. Zo'n 3 uur ná de IUI. Niemand kan me vertellen of het zin heeft gehad, maar ik ben dolblij met het resultaat wat het opgeleverd heeft, of dat nu aan de Pregnyl heeft gelegen of niet Bij jou lijkt de situatie me hetzelfde; je lichaam was zelf al bezig de eisprong te organiseren. Die Pregnyl kan, zoals Merah al zegt, alleen maar het extra zetje gegeven hebben, als dat nog nodig was