Ehm ja ik vind hoe ze zichzelf als slachtoffer van ALLES zien erg lastig. En door Harry zijn trauma van zijn moeder en wat er met Diana is gebeurt, zeggen ze nu ‘zie je wel dit gebeurt Meghan nu ook’. En die pers is ook te idioot voor woorden. Maar blijf dan uit de media als je er nu afstand van hebt gedaan.
Precies dit inderdaad. Ben nu begonnen aan de nieuwe afleveringen en zeker is de pers idioot, begrijp ook helemaal dat ze zich los hebben gemaakt van 'the royal family'. Maar ze hoeven zich ook niet in alles te vergelijken met Diana haar verhaal.
Dat vergelijken komt echt helemaal vanuit Harry. Dat is denk ik echt een diep trauma. Daardoor ziet hij alles ook op de manier hoe hij het ziet. Dat bepreekt hij met Megan en die staat uiteraard achter haar man. En gaat het ook vanuit zijn perspectief zien. De Royals zien het anders omdat zij het anders ervaren hebben. Daar valt of staat echt alles mee in het leven. Iedereen ziet iets vanuit zijn of haar eigen perspectief. Daar handel je dan ook naar.
Ik heb zitten kijken en kort samengevat hebben ze mijns inziens op deze wijze hun weerwoord willen geven op alles wat in de pers terecht is gekomen. En ook de werking daarvan, onder andere geestelijk. Ze zaten toen in een positie dat het niet mogelijk was of werd tegengehouden. Ook laten meewegen hoe het toen met Diana aan toe ging. Waarom het via deze weg moet, dat is blijkbaar wat voor hun goed voelt. En het levert inkomsten op natuurlijk. Daarnaast hebben ze een signaal afgegeven aan de pers dat ze aangepakt zullen worden bij inbreuk op hun privacy.
https://nos.nl/artikel/2457161-britse-politici-column-van-jeremy-clarkson-over-meghan-markle-haatdragend
Ik vind ze erg oprecht overkomen. Ik snap dat ze na alle shit die ze over zich heen hebben gekregen, hun kant van het verhaal willen vertellen. Het instituut klinkt erg ongezond en dan nog die idiote pers. Ik snap dat ze deze beslissing hebben genomen.
Jeetje Ze zit ook hoog in mijn allergie maar dit is echt niet oké! Gelukkig dat er veel mensen zijn opgestaan hiertegen. Je mag kritiek hebben, maar dit is gewoon haat.
Precies. Alsof alles maar ineens oké is. Gelukkig is de betreffende collumn offline gehaald, en zijn er mensen die zich hierover hebben uitgesproken. Maar dat zoiets überhaupt tot een publicatie kon komen zeg
Ik denk zeker dat er een trauma bij Harry zit vanwege zn moeder, en ja Meghan is een actrice dus moeilijk te bepalen wat echt is. Maar ik vind het te simpel gedacht om zo hun verhaal te verklaren. De gesprekken met vrienden kun je als eenzijdig voor hun kant zien. Maar er komen veel meer mensen aan het woord. De voormalig woordvoerder van de Britse koninklijke familie en onderzoekers of allerlei gebieden. Dat racisme hebben Meghan en Harry niet verzonnen. Die tweets en online haatzaaierij is gewoon terug te herleiden waar het vandaan komt. Dat is niet iets dat zij als actrice verzint.
Interessante docu. Ik zie veel liefde tussen Harry en meghan. Maar ik zie ook wel een slachtoffergevoel vanuit hun kant. Ik denk dat het we goed is dat ze deze keuze gemaakt hebben. Maar makkelijk zal het niet zijn.
Oeps... Had al wel zaken gelezen dat ik me afvroeg hoe dat er nou in de publiciteit kwam. Je zou er bijna wat van denken...
Ik lees nu op social media allemaal quotes waarvan ik denk …. Staat dat er werkelijk in?! Als het zo is dan kan ik H en M |) helemaal niet meer serieus nemen. Manmanman.
Maar geloven jullie dat nou van dat nazi uniform? Dat William hem daartoe a aanzette dus. Ik vind dat echt heel flauw van Harry en kan me er eerlijk gezegd gewoon niks bij voorstellen. Zeg dan gewoon dat dat iets heel doms was denk ik dan, bij werkelijk ieder dingetje betrekken ze nu zijn familie!
Harry verliest zijn geloofwaardigheid door alles en iedereen de schuld te geven. Ze bevestigen voor mij alleen maar dat ze zich heel zielig vinden. Stap uit die slachtofferrol en besef je waar 2 vechten 2 schuld hebben.