net bij het nieuws ofzo was een vrij die net een keizersnee gead had... hun meende een 4 ling te verwachten maja er zat nog een 5e! Brrrr 4 is alschrikken! Die 5de kan er ook nog bij! kindejs zijn met 30wkn geboren/?gehaald?
Haha... Dat is pas een verrassingskindje! Nou ja, als je er toch al zoveel krijgt kan er nog wel eentje bij
Weet je wat ik laatst aan het denken was... Als je nu bijvoorbeeld al 3 kinderen hebt en je wil er graag nog 1 en het blijken er dan vijf te zijn....
Sterk sterker sterkst... En kennis van mijn broer had 3 kindjes en wilden er nog een om het gezin kompleet te maken. Tada: een drieling! Helemaal spontaan. Groet van Kiki
Dat meen je niet Ja dat lijkt me dus ontzettend uhm.... zwaar? Ja wat moet je daar van denken... Ik moet er zelf NIET aan denken
Mag je wel meteen een bus, grotere wasmachine,groter huis, en heeeel veeel spullen meer kopen. Das even slikken voor je bankrekening
jeetje zeg ik vind mijn buik al groot, en daar zit er maar 1 in, hoe zal dat zijn als er meerderen in zitten?