Hoi meiden, Mijn moeder heeft afgelopen zondag deze documentaire gezien op canvas2. Ze vond het een heel interessante documentaire. Mar ik vind het nu erg jammer dat ik het zelf niet heb gezien! Porbeerde al via internet te kijken of je deze docu op internet kan bekijken, of kunt aanvragen, maar niks. Hebben jullie die documentaire ook nog gezien toevallig? Of heeft iemand een idee hoe ik deze docu alsnog kan zien.
jammer genoeg heb ik ook deze documentaire gemist.. ook al gezocht op het net maar niets terug gevonden.. liefs Petra
Ik heb hem opgenomen....was interessant maar ging eigenlijk alleen over kinderen geboren voor 26 weken. Wel indrukwekkend en confronterend. Zo lieten ze kinderen zien die er niets aan over hadden gehouden maar ook de andere kant....
ja het is ook wel heel confronterend natuurlijk. Ik baal er wel erg van dat ik het gemist heb, en ook deze aflvering niet kan nabestellen of zo. ik denk wel dat het goed is dat ze beide kanten laten zien hoor. dat het wel goed gaat, en dat het ook goed mis kan gaan! je moet natuurlijk niet altijd maar vanuit gaan dat het altijd goed zal gaan als je kindje te vroeg geboren word!