COVENTRY - Een vrouw die bekend staat als 'dikste moeder van Engeland' sinds ze met haar 184 kilo een drieling ter wereld bracht, blijkt haar 8 maanden oude kinderen alleen maar junkfood te geven... De drieling van moeder Leanne Salt eet geregeld McDonald's. Deanna, Daisy en Finlee krijgen de restjes van de meeneem-maaltijden en snacks van hun 24-jarige moeder, meldt The Sun. De vrouw, van wie de bevalling maar liefst 220.000 euro kostte, zegt het simpelweg 'te druk te hebben' om haar kinderen gezond eten te geven. Dagelijks krijgen de baby's 1250 calorieën binnen, terwijl ze nog geen 800 (veel gezondere) mogen hebben. De arme kinderen krijgen ook wel eens fish and chips of opgewarmde diepvries lasagna. En daar zijn ze gek op, vertelt Leanne trots tegen The Sun. *** Nu ben ik zelf dik, maar ik leef zo gezond mogelijk: verse groenten, veel fruit, mager vlees. Ik houd niet eesn van junkfood. Maar zélfs als ik dat wel deed, dan zou ik het mijn kindje niet geven. Je belast zo'n kind voor het leven met een ongezonde leefgewoonte. Het went niet aan fatsoenlijk eten en bovendien help je jezelf als moeder toch ook een stuk sneller naar de gloria met zo'n leefstijl? Echt..dat er niets ondernomen kan worden om die kinderen in bescherming te nemen..het is triest..dieptriest!
ik las het net inderdaad. Wat een verschrikkelijke moeder! Dat zij nou veel vette shit eet moet zij weten, maar die kinderen hebben gezonde dingen nodig om gezond op te groeien. Die kinderen moeten echt in bescherming worden genomen.
Vreselijk...Dat je dik bent oke maar waarom ook je kids zo dik maken....Hopelijk doet de Engelse kinderbescherming hier snel iets aan!!!!
tuurlijk je hebt altijd het beste met je kinderen voor.. in haar geval: hoe eerder dood hoe beter ofzo?? ik vind het ook kindermishandeling.. dat ze zichzelf nou klem eet ok.. maarja.. probeer je kinderen ervan weg te houden dan! is dat misschien gewoon luiheid? geen zin om te koken? en omdat het allemaal zo makkelijk is?
Helemaal mee eens! vind het te erg voor woorden dat dit gebeurd die arme kindjes.. Ik begrijp heeel goed dat 3 kids druk is, maar om dat als excuus te gebruiken om junkfood aan ze te geven! waar is de kinderberscherming als je ze nodig hebt! Kan hier echt heel kwaad over worden!
Bah... gatverdamme vies mens, wie geefteen baby nou McDonalds? Waarschijnlijk zit de kinderbescherming hier al op, zeker nu het in de media is geweest.
Ben even aan het googelen geslagen, maar daar word je echt niet vrolijk van: http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand-der-dingen/article/detail/835194/2009/04/28/Dikke-moeder-laat-baby-s-McDonald-s-eten.dhtml
Wat een dom mokkel. Sorry hoor maar die spoort volgens mij niet. Met 6 maanden oud al junk food erin proppen en dan ook nog zeggen dat ze het eerst voor kouwt dan. Als je het eerst voor moet kouwen, dan lijkt het me niet geschikt voor een 6 maanden oud kind. Ben ik nou zo slim dan of is zij nou gewoon zo lomp. Kindermishandeling!!!
Hoe bedenk je het??? beetje kierriekierrie in de bol denk. Maar het feit dat je een baby geen junkfood mag geven snap ik wel al moet ik eerlijk toegeven dat kyan wel eens 1 patatje heeft geproefd haha maar dat van die '' moeder'' is tuurlijk wel heel extreem
Jezus christus en dat woont bij dr moeder in en geen van die 2 kan die kinderen iets gezonds onder de snuffert duwen ipv junkfood? Naja als je dochterlief zo ziet dan snap ik wel dat moeders ook niet bepaald veel op heeft met gezond...maar ergens moet toch iemand van die 2 snappen dat dit niet kan voor n kind van 6 maanden of welk kind dan ook! EN dan struikel ik over die gruitdag bij mn zoon op school (1 dag in de week fruit of groenten mee naar school ipv koek oid..... DRAAI DAT DAN OM! dan schiet het tenminste nog op )
Tja..het is schokkend en ik vind het eigenlijk ook mishandeling. Die kinderen krijgen de slechte leefgewoontes met de paplepel ( nou ja met de supersized menu lepel) ingegoten. Zo leren ze nooit andere dingen eten en daarvoor ook een smaak ontwikkelen. Daar krijg je volwassenen van die niets lusten!
Zouden ze in engeland geen olvarit potjes hebben? Als je dan toch weinig tijd hebt, kun je toch beter dat geven?
Het lijkt mij nu ze zo in het nieuws is geweest dat ze nu bij haar aan komen kloppen, kinderbescherming of zoiets. Vindt het sowieso vreemd van haar dat ze uitgebreid in het nieuws wilt komen, dat is vragen om problemen. Zie er de logica niet van in. Groetjes Brez P.S. Ik ben zelf alleenstaand met een drieling en te druk om gezond eten te geven is pure onzin.
tjee en dan schaam ik me omdat mijn 2 jarige dochter 1x in de week patat eet. dit monster spoort niet! haar familie kan hier toch ook wat aan doen?
Eigenlijk moet je niet alleen medelijden hebben met die kinderen maar met het hele gezin . Dat je kind 1keer in de week patat eet is niks mis mee volgens mij. Maar er is daar in het gezin gewoon een dik ( ahum) geestelijk probleem aan de gang als ze daar allemaal zo eten. En zo worden ze dus door gegeven aan de volgende generatie. [-X
Ze is werkeloos, woont bij d'r moeder en dan heeft ze geen tijd om haar kinderen gezonde voeding te geven??? Ik ben niet snel van de vooroordelen maar nu dus wel! Idd geef de kids dan een potje fruit en een potje groente van Olvarit of van een Engels merk... Dit is toch gewoon absurd? En daar kunnen ze niks aan doen? Ik had de kinders allang uit huis laten plaatsen... Er staat in dat artikel: op zondag geef ik ze groente. Finn krijgt elke dag groente en fruit. En 9 van de 10 x vers, en anders uit een potje van een babymerk en zeker geen kant en klare lasagna