Welke documentaire kijk jij graag? Wij zijn nu bezig met 9/11 op Disney, blijft indrukwekkend poeh. Laatst over de Titanic gezien en Jefrey dahmer Maar verder kijk ik het te weinig en kan wel wat tips gebruiken.
Ik kijk best vaak docu’s. Deze zijn op netflix: die van arnold schwarzenegger echt een aanrader, wat een man! 14 peaks, over het beklimmen van hele hoge bergen The volcano, over een vulkanisch eiland in nieuwzeeland waar mensen zijn omgekomen omdat hij uitbarste Expedition happiness over een stel dat met een omgebouwde camperbus door amerika gaat reizen. Boston marathon bombing challenger the final flight over de in 1986 verongelukte ruimte shuttle icarus over doping in wielrennen Blackfish over orca’s die in zee aquaria worden gehouden The deepest breath, over mensen die free diven. Wham! zag ik al voorbijkomen, was ook leuk, had geen idee van die hele geschiedenis ken de liedjes natuurlijk wel. Aftershock over een grote aardbeving in nepal.
Ik kijk nu naar '5 jaar na de stint'. Het is niet dat ik het graag kijk zulke docu's, vind het vrij heftig. Maar dat ongeluk is mij altijd bijgebleven en je voelt dan zo mee met de ouders en directe familieleden, dat je ook hun verhaal wel wil horen. Maar pfoee.. weet niet of ik hem in 1 keer uit kijk.