ik weet niet of het echt is niemand weet het ik zeg niet dat het niet kan maar egt geloven doe ik het niet
ik weet niet of dit echt of nep is maar denk wel dat er nog een planeet is met met leven. het universum is zo groot dat ik me ook haast niet kan voorstellen dat de aarde als enige leven bevat. misschien zijn wel wel de buitenaardse wezens en vragen ze op een andere planeet zich het zelfde af.
Haha, waarom denk je dat er geheimzinnig over word gedaan? Jij hebt GEEN idee over hoeveel documenten hier over zijn, hoeveel onderzoeken er nog lopen en wat er zich op beveiligde basissen in Amerika zich allemaal afspeelt. Als je zoiets , en het gebeuren wat zich in Rosswel heeft afgespeelt, bekent zou maken, heb je binnen no time paniek op aarde. Verdiep je er is in zou ik zeggen. Zelfs de beste onderzoekers op aarde staan voor een groot vraagteken ( en dan heb ik het niet over dit filmpje, maar wel over bepaalde gebeurtenissen ) , knap dat jij dan weet dat het allemaal onzin is.
@ Tamale: ik zeg toch niet dat het onzin is? Ik zeg dat ik het niet geloof. En omdat er anders paniek zou uitbreken, is voor mij geen reden om het wel te geloven. Ik zie niet in waarom ik dingen voor de waarheid aanneem waarover alleen maar suggestieve verhalen over bekend zijn. Sterker nog, van heel veel verhalen is gewoon bekend dat ze niet waar zijn. Dat maakt het alleen maar lastiger om andere verhalen wel te geloven. En als er daadwerkelijk zoveel betrouwbare documenten hierover bestaan, dan zou toch volgens jouw redenatie de paniek allang moeten hebben toegeslagen?
Ik geloof wel dat er 'iets' is. Alleen weet ik niet wat. Maar inderdaad waarom zouden wij als enige levende wezens zijn op al die planeten. En dan nog de planeten die ontdekt moeten worden! Ik weet niet of ik dit verhaal geloof.... vind hem er een beetje te standaard alien uitzien.
Als ik n alien was zou ik als ik een beetje van te voren kon bekijken waar ik heen ging....NIET hier heen gaan! 1 op de 3 films over aliens eindigt met dooie aliens... Tel daar bij op de ellende die men elkaar hier al aan doet terwijl we allemaal van dezelfde planeet komen...nee hoor mij niet gezien....als ik n alien was dan. En dit kleine alientje is denk ik weer een kunstig staaltje kleien voor gevorderden
voor iedereen die het interressant vind, kom naar dan even kijken bij de zp-files, je kan ons vinden bij de clubs. daar kan je al je complottheorieen, tot aan of de aliens hebben geholpen met het bouwen van de pyramides bespreken, ook met een knipoog hoor!!! groetjes joyce
Ik hoorde vanavond van mijn broer dat hij heeft gelezen dat een grap was van iemand. Het schijnt een kippenkarkas te zijn gevuld met brood ofzo. Maar als het nep is wil dat voor mij nog helemaal niet zeggen dat aliens niet bestaan. Ook niet dat ze wel bestaan trouwens, maar ik neig er toch naar er in te geloven. Ik vind het gewoon absoluut niet aannemelijk dat er in dat enorme universum geen andere planeet zou zijn, die wat voor levensvorm dan ook zou kunnen herbergen.
van een kippenkarkas? hoeveel hebben ze er daarvan gebruikt? en hoe lijp ben je dan als je dat gaat maken? ook dat is de vraag wie dat geloofd.
Van ALLES is eigenlijk de vraag of het wel wordt geloofd. Dat is ook goed, je moet wel kritisch blijven natuurlijk.
ja zeker weten! zo gaan er veel verhalen rond natuurlijk en tja wat is waar, je weet het pas zeker als je er zelf bij bent (maar met een alien sla ik even over ).