Hier bij center parcs Heiderbos is het ook weleens gebeurd. Mijn man werkt er en kwam uit bij een kindje dat gereanimeerd moest worden. Moeder haar verhaal was dat ze samen met het kindje in slaap is gevallen op de bank en dat er niets aan de hand was. Uiteindelijk na onderzoek bleek dat beide ouders drugs hadden gebruikt de avond daarvoor en dat het kindje gestikt is in een grote hoeveelheid melk. De ouders zijn aangeklaagd voor nalatigheid. Wat er daarna is gebeurt weet ik niet.
Je staat versteld hoor, wat er bij komt als er een kindje/baby overlijdt, zonder dat het slachtoffer is van moord. Het is verschrikkelijk!! Gecondoleerd voor familie en kennissen en vrienden van de familie.
Wij wonen een paar kilometer van Heiderbos vandaan. Heb dit verhaal nog niet eerder gehoord, is dat allang geleden ? Verschrikkelijk overigs !
Dood baby Sprang-Capelle was ongeluk (Novum) - De baby die zondag in het Noord-Brabantse dorp Sprang-Capelle dood werd gevonden, is vermoedelijk om het leven gekomen bij een tragisch ongeval. Dat is tot dusver de conclusie van de politie na een forensisch technisch onderzoek, de uitslag van de sectie en de verklaring van beide ouders, meldt de politie maandag. Het zes maanden oude jongetje werd zondag rond 13.00 uur na een 112-melding door agenten aangetroffen in een woning op een vakantiepark aan de Vier Heuveltjes. Reanimatie mocht niet meer baten. Omdat de doodsoorzaak nog onbekend was, zette de politie een deel van het park af voor onderzoek en werden de ouders die in het huisje aanwezig waren meegenomen naar een politiebureau. De 42-jarige vader en 24-jarige moeder werden daar opgevangen en legden er een verklaring af. Het onderzoek in de woning duurde tot zondagavond. In afwachting van de uitslag van het sectierapport werd de woning vervolgens bewaakt. De sectie op het lichaam van het kind vond maandag plaats. De woning is maandag na het bekend worden van de uitslag van de sectie vrijgegeven, zodat de ouders van de baby weer naar huis kunnen. Nieuws.nl - Dood baby Sprang-Capelle was ongeluk Weet je wat ECHT lullig is? Dat een buurtbewoner tegen omroep Brabant heeft gezegd zeker te weten dat de vader het kind heeft omgebracht. Dat er sprake was van huiselijk geweld...
was ongeveer een half jaar geleden denk ik... Er is ook helemaal niks van in het nieuws geweest en er heeft niks in de kranten gestaan zover wij weten. Mijn man vond dat het heel erg in de doofpot werd gestopt. Wij wonen er ook maar een paar km vandaan, ben wel benieuwd waar je woont..
Uit de sectie blijkt dat er geen geweld tegen het jongetje is gebruikt. Ook is de zes maanden oude baby niet vergiftigd. Omroep Brabant: Baby Sprang-Capelle dood door 'tragisch ongeval'
De valse beschuldigingen moet ook zeer pijnlijk zijn zeg!! Verder natuurlijk verschrikkelijk, zo ontroostbaar moeten die ouders zijn...
Niet alleen is die man zn kind kwijt, maar er zullen vast mensen zijn die denken 'waar rook is, is vuur' en zo'n 'getuige' wel zullen geloven. Erg!
verschrikkelijk idd, dat de ouders veroordeeld worden door mensen die zomaar een conclusie durven te trekken. Ik hoorde laatst ook een verhaal, dat ouders hun 2 jarig kindje levenloos hadden gevonden (ws wiegendood) en daarna urenlang in politieverhoor zaten... pfff, of het nóg erger kan.
Ik was net op kantoor en hoorde van een collega (haar dochter kent de vader van de vrouw die haar kindje verloren is) dat het kindje gestikt is in een klamboe die rond zijn bedje hing echt heel triest! En vooral de verhalen die door buurtgenoten rondverteld zijn die moeten zich echt heel erg schamen!!!
En zo'n uitspraak blijft man altijd horen en zal hem blijven achtervolgen...en zal altijd wel veroordeeld worden door die mensen...terwijl hij er nou dus niks mee te maken heeft...
Jeetje wat erg... Ik ga spontaan twijfelen aan de klamboek boven het ledikantje van onze aankomende kleine...
vreselijk dat je zo je kindje moet verliezen!! Ik had zelf ook een klamboe maar ik heb die op tijd weggehaald. Zodra er beweging in haar kwam heb ik hem weggehaald. Dan daarbij ben ik echt een para moeder want ik ging toen ze nog zo klein was wel 80 x kijken en ik gebruikte een nannycare. Ondanks da nannycare ga/ ging ik er niet vanuit dat het een vervangende ''óuder'' is maar het geeft wel een beetje meer rust!! Maar ja dat is voor de ouders helaas te laat