Dode baby gevonden in vakantiepark Sprang-Capelle

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daar gaat het om, om tijd weghalen. Klamboe op zich kun je er best boven hangen, bij heel kleine kindjes, maar zodra ze er aan kunnen gaan trekken, moet je hem weghalen. Mama in kwestie heeft waarschijnlijk niet doorgehad dat haar kindje dat al kon... :(

2. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Verschrikkelijk zeg!

En dan te bedenken dat je een klamboe voor de sier ophangt, bij mij dus geen klamboe meer!

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Pff wat ontzettend tragisch zeg. :(

Ik hang hier ook zeker geen klamboe meer op na dit gelezen te hebben. Toen mijn dochter in beweging kwam heb ik hem eraf gehaald.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Uhm... voor de muggen misschien? :(

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou hier was die ook voor de sier, denk dat de meeste hem zo gebruiken, in de winter heb je ook eigenlijk geen muggen dus zou je zo`n ding niet nodig hebben.

Echt vreselijk wat er is gebeurd, ik heb hem ook rond de 6mnd weg gehaald en dan had ze er nog niet eens aandacht voor maar had weleens gehoord dat het vaker is gebeurd.

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Verschrikkelijk! Nou vind ik die klamboedingen voor de sier uberhaupt niks...maar toch.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oehh wat erg zeg :(
    Wij hebben ook een soort van klamboe boven het bedje maar die zit vast gemaakt, ze kan er wel aan trekken maar ze kan het niet haar bedje in trekken en niet in verstrengeld raken, maar wow wat is dat schrikken zeg, denk je ook dat zo'n ding geen kwaad kan!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Voor de muggen heb je hele ander (betere) soorten die al vaak anders qua materiaal en structuur zijn dan degene die voor de sier ophangen, ik zie hem vaak nog hangen bij mensen dat ik denk ohoh als dat maar goed gaat, bij de eerste hadden wij hem ook maar die met 3 maanden weggehaald (toen ging ie grijpen, en proberen zelf te zitten e.d. dus werd onveilig) is gewoon jammer dat iets zo simpel voorkomen kan worden... zielig..

9. marjolein1986

marjolein1986 Actief lid

8 mrt 2011
    127
    0
    0
    Bij Mc Donalds voorheen met reptielen en andere di
    Sprang Capelle
    Als moeder van Milow Gorka wil ik hier reageren.
    Mijn man en ik hebben zon groot verdriet wat niet te beschrijven is en dan zijn er mensen die zulke verhalen in de media zetten. Verschrikkelijk en Hartverscheurend!! Daarom wil ik dit duidelijk maken :
    Op zondagmorgen 27 februari wil ik Milow uit zijn bedje halen omdat hij al lang sliep. Ik vind hem met de klamboe om zijn nekje en hoofdje gerold. Dat ding hing niet eens over zijn bedje, ver erachter hoe hij deze te pakken heeft gekregen is een blijvende ?? ik heb deze er af gehaald ben hem gelijk gaan reanimeren, 112 bellen en mijn man roepen. MIjn man heeft het reanimeren overgenomen tot de hulpdiensten er waren. Wij zijn idd mee naar het politiebureau geweest, daar zijn wij op gevangen, hebben we ons verhaal moeten doen. DIT zijn standaardprocedures, alle hulpdiensten hebben echt allemaal perfect hun werk gedaan, Alleen voor onze lieve Milow was dit helaas te laat.
    We missen je zo erg lieve Milow ! papa en mama
    RIP 26-07-2010 27-02-2011

10. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Beste Marjolein

Ik wil jou en je man en jullie familie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kindje! Dat lijkt me een van de ergste dingen die een mens kan overkomen. Laat je niet gek maken door alle wilde verhalen, jullie weten zelf hoe het zit.
    Nogmaals heel veel sterkte meid!

Berenice

11. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk groot verlies. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en hoop dat over een (hele) tijd de tranen van verdriet deels zullen worden vervangen door de glimlach van herinnering.

12. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Marjolein,
    wat moedig dat je dit bericht achterlaat...wat zullen jij en je man verscheurd zijn! En het laatste beeld van je zoontje zal gegrift staan..hopelijk zullen de mooie beelden van hem gaan overspoelen. Veel sterkte, liefde, steun en alles wat jullie nodig hebben gewenst. Er zullen veel mensen zijn die met jullie mee leven, hopelijk kunnen jullie hier iets steun uithalen.
    dikke knufffffffffffff...van een moeder met tranen in haar ogen en een naar gevoel in haar buik...

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heel veel sterkte in deze zeer moeilijke en zware tijd! Vind het heel erg dat mensen zo vaak ''mooie'' verhalen vertellen omdat ze denken te weten wat er gebeurd is.
    Vind het erg triest dat jullie je zo moeten verdedigen.

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    beste marjolein allereerst gecondoleerd met jullie grote verlies :( wat vreselijk om zoiets mee te moeten maken ...
    En wat vreselijk voor jullie dat er zulke verhalen de wereld in zijn geholpen alsof jullie verdriet niet groot genoeg is :(
    Ik weet nu in elk geval zeker dat ik die klamboe hier nooit meer ophang, ik heb mn dochter ook een keer in bed gevonden met die hele klamboe naar binnen getrokken ze zat erin te spelen maar als je dan leest wat ermee kan gebeuren voor mij nooit zon ding meer ...
    (ik heb hem toen meteen weggehaald maar goed als je kindje dat wellicht voor het eerst doet en het gaat fout zoals bij jullie dan ben je al te laat :( )
    Ik leef met jullie mee ondanks dat ik jullie niet ken vind het vreselijk voor jullie.. heel veel sterkte !

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bah zit met tranen in mijn ogen.
    Marjolein, heel erg veel sterkte.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat vreselijk..

Heel veel sterkte Marjolein..

17. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

marjolein en man heel veel sterkte met dit enorme verlies.
    woorden schieten te kort STERKTE

18. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

wat vreselijk.. heel veel sterkte, ook voor je man.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heel veel sterkte, Marjolein! En je man natuurlijk ook.

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marjolein....ook ik zit met tranen in m'n ogen jouw verhaal te lezen. Wat een veschrikkelijke gebeurtenis! :(:( Ook ik wil jou en je man en familie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Woorden schieten te kort op dit moment... Heel veel sterkte.

Lieve Milow...rust zacht kleine jongen...

Deel Deze Pagina