Ieuw.. Zelfs een varkensstal ziet er nog beter uit als dit huis. Wat is er nu dan gebeurd met het gezin. Die mensen mogen zichzelf kapot schamen. Dit is toch haast ongelooflijk dat daar mensen aten/sliepen euh zichzelf wassen, waar?
Dat die kindjes nooit ziek zijn geworden!!! als juf of meester moet je dat toch ook ruiken aan een kind? neem aan dat ze niet zo schoon op zichzelf waren of op hun kinderen. Wagelijk zeg! zouden je buren maar zijn ..... ( of je ouders nog erger )
..... Ik vraag me toch echt af wat er in de hoofden van die mensen omgaat, dat je het zo ver kan laten komen...
Wat ontzettend sneu.. Ik denk ook wel dat er psychisch iets niet helemaal goed zit als je het zo ver laat komen.. Ik denk niet dat er bewust slecht is gezorgd voor de kinderen. Het voorleesboekje op tafel viel me ook direct op. Wel heftig hoor.. Waarom heeft iemand überhaupt zulke dieren in huis? Bah..
Belachelijk! Smerig en nog dierenbeulen ook... je zou zo maar opgroeien. Geen wonder dat er can die idioten rondlopen. .. ze weten niet beter.
Dat niemand iets gemerkt heeft. Die stank zit toch ook in de kleding enzo. Ik hoop echt dat ze oud neerzonken hoe dit heeft kunnen gebeuren en dat die ouders hulp krijgen.