Wisten jullie dit? Former Extreme Makeover: Weight Loss Edition Cast Member Blows Whistle On Shows Practices | A Black Girl's Guide To Weight Loss Ik wist echt wel dat het een deel "nep" was, maar dat er zoveel aan rammelt had ik nooit gedacht.. Gewoon jezelf dagen laten dehydrateren (uitdrogen) zodat je minder weegt, dieetpillen, voor het allereerste weegmoment zichzelf vol moeten eten zodat het startgewicht lekker hoog ligt voor de camera, Chris maar 5 vd 365 dagen zien, clisma's om lichter te wegen, ipv thuis afvallen op een afgesloten ranch wat verborgen word gehouden, Chris die niet bij de mensen thuis slaapt terwijl hij dat claimt, zeggen dat ze 2000 kcal moeten eten maar achter de schermen vertellen dat ze zichzelf uit moeten hongeren,etc.
Hier opent de link ook niet. Maar veel anders had ik niet verwacht, het blijft een Amerikaans 'leedvermaak' programma. Ik keek het wel wekelijks hoor, maar dan gewoon voor Chris! edit: na heel lang laden opent hij nu wel.
Maar wie zegt dat deze ex-deelnemer voor 100% de waarheid spreekt? De waarheid zal vast ergens in het midden liggen.
Ik vind die Chris een schatje Kan het me gewoon niet voorstellen Tja het blijft tv. Vind het raar dat ze altijd bij de laatste weging precies wegen wat ze moeten wegen dus ja, er wordt wel geknutseld....