Dode door brand in ziekenhuis Almelo

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    erg he ik kan het gewoon niet geloven.

de operatie tafel had/heeft dus geen wielen, waar ze de patient mee kunnen/konden vervoeren.

jeetej man vast gebonden en levend verbrand tijdens een kleine operatie.

wat zal de familie hier onder lijden zeg en nooit meer naar dat ziekenhuis gaan.( leek mij wel heel moeilijk als daar een famlie lid op zo'n manier is omgekomen.

pfoehh wat een verhaal weer.

2. Niet meer actief

Ondanks dat dit een vreselijk ongeluk is, lijkt me dit iets wat in elk ziekenhuis kan gebeuren!

Overigens ga ik er helemaal vanuit dat die artsen zoveel als mogelijk hun best hebben gedaan om die vrouw te redden. Geloof me, het is verschrikkelijk om iemand levend te zien verbranden. Ik vraag me af of ze nog wel hun beroep kunnen uitoefenen nadat ze dit alles verwerkt hebben, als ze het al verwerken.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mja, ik woon zelf in Almelo en hoorde al vrij snel dat er brand was in het ZH. Echt verschrikkelijk dat dit heeft kunnen gebeuren....
    Ik heb eigenlijk nooit zo'n hoge pet op gehad over het ziekenhuis in Almelo. Je hoort heel vaak dat er de raarste fouten gebeuren hier.
    Ik schreeuw dan ook altijd: al ben ik al half dood, rijdt mij maar door naar Hengelo!

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    neem aan dat ze vast lag met banden

hebben ze daar in zo'n operatie kamer geen scalp mesjes dan?

snije die handel!

maar het is verschrikkelijk om in zo'n situatie afscheid te moeten nemen van je leven bbrrr lijkt idd wel een horror film :(

ben blij dat ik geen gebruik hoef te maken van ziekenhuizen met zo'n slechte reputatie

ik zou zeggen sluiten die hap en maar eens goed kijken wat daar allemaal gebeurd

jakkes het zal je mama of oma zijn

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Persoonlijk voel ik mij veel prettiger in deventer (en mijn neurologe zit daar) dan in almelo.
    Kan het niet uitleggen, als ik in almelo binnen kom als ik op visite ga dan voel ik mij gewoon niet prettig. Dus heb ik (geheel op gevoel dus niet op onderzoeken en dergelijke gebaseerd) toen ik jaren geleden kon kiezen naar welk zh ik wilde voor deventer gekozen.

Trouwens in deventer lig je ook op een bed met wieltjes in de ok (weet ik van de keizersnee).

Maar goed wat ik ervan begrepen heb is er uit een apparaat een steekvlam gekomen dicht bij de linkerkant van het hoofd van de patiënte, daarbij kun je nog zo getraind zijn je weet nooit wat je doet wanneer het echt gebeurt.
    Ik denk dat als ik ergens zou staan en er sloeg mij een steekvlam langs mijn oren ik in eerste instantie ook weg zou duiken/lopen/rennen.

Toen ik trouwens 8 jaar geleden onder de mri door moest kreeg ik zo'n ding over mijn hoofd, dat betekende ook dat ik vast lag.
    Heb toen gevraagd of er iemand bij mij wilde blijven staan.
    Dat vonden ze een beetje een rare vraag want via een spiegelsysteem kon ik ze achter de computer zien zitten.
    Heb toen duidelijk aangegeven dat ik het erg onprettig vond om vast te liggen omdat ik dan niet weg kon met een noodsituatie.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina