Hebben jullie nog goede voornemens voor 2015?? Mijn goede voornemens zijn: - Weer wat serieuzer met het geld omgaan; laatste maanden heb ik de teugels erg laten vieren dan daar heb ik spijt van - Eerste keer echt op vakantie gaan met zijn drietjes - Minderen met internetten (again!!! :x Boos op mezelf dat ik toch weer te vaak op de laptop ga) - Minder ruzie maken met mijn man (hou zielsveel van hem, maar die nare hormonsters blegh)
Alles best lekker op regel in ons leven.. Maar misschien moeten mijn man en ik eens wat vaker samen een weekendje weg gaan.
Blij dat ik niet de enige ben die dat dus doet Eerste keer echt vakantie komt eraan, 15 januari vliegen we naar de zon Verder wil ik van 2015 gewoon een topjaar maken en echt van D. genieten, aangezien dat begin 2014 niet zo lukte. Ook fijn m'n eigen ding doen en lekker in m'n vel zitten.. Enne daten met ons nov. 2013 baby groepje?!
- Eindelijk moeder worden! - stoppen met roken. Was bijna 2 jaar gestopt maar ben na de laatste mislukte terugplaatsing in november toch weer begonnen. Hou het nu netjes op 5 per dag en sta mezelf dat toe tot 1 januari. Daarna gaan we weer vol voor gezond! - meer hardlopen. Loop sinds kort nog maar 1 keer in de week en zelfs daar verzin ik de helft van de tijd nog excuses voor - minder suiker eten.
de laatste 9 -10 kilo eraf. ( ben vanaf 1 september nu 13 kilo kwijt ruim) en lekker blijven sporten 3x per week. genieten van de geboekte vakanties en verder niks..... ik ben al zo goed ahum ahum ahum
- Mij niet zo snel op de kast laten naaien - Nog beter tegen sommige vormen van eenzaamheid kunnen - Opnieuw meer op mijn eetpatroon letten; want ik ga van het pad af En meer kan ik op dit moment even niet verzinnen, want ik vind dat ik meestal wel goed bezig ben.
Sorry, maar deze is echt te mooi! het is: je niet zo snel op laten naaien of je niet zo snel op de kast laten krijgen (ik bedoel dit absoluut niet betweterig hoor, maar hij is gewoon zo grappig)
Whahahaha, je hebt helemaal gelijk !!! Ik was aan de telefoon toen ik begon met typen en toen wilde ik weer verder typen en toen kwam de pakketjesbezorger... Heerlijk dit! LOL. Extra voornemen: - Tekst nóg een keer doorlezen voor verzenden
-Vol gas richting een gezonde leefstijl: hardlopen verder uitbouwen, gezond eten, op tijd naar bed, structuur, etc. Ik geniet nu nog even van december, maar daarna is het echt klaar. - Sparen
-Gestopt met roken blijven NA de bevalling. -Nog meer genieten van de kleine dingen in het leven -Wat liever zijn voor mijn man
Mijn doelen zijn, Minderen met suikers/snoepen en het fitnessen echt 2 keer per week vol op er tegen aan..en niet als gezellig klets uurtje met mijn vriendin. Dus dan zal ik ook afvallen. Bezig zijn zoals ik nu bezig ben met anderen helpen en het fijn hebben met de kleine dingen in het leven. Minder achter de laptop. Een dakkapel en zolder verbouwing aankomende zomer.
Rekeningen niet laten rondslingeren Sigaretten weggooien. Ik damp al elektrisch maar rook er nog bij. Eerst wel 1 pakje per dag, nu 1 pakje per 2 weken en rook nu soms al hele dagen niet. Alleen op het werk rook ik nog dus moeilijk is het niet meer om die weg te gooien.