Lees idd ook de bevestiging dat hij zijn moeder heeft doodgeschoten Schutter schoot ook moeder dood - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Zo verdrietig dit. Heb ook gehoord dat er wel kinderen bij betrokken zijn En het is hier zo dichtbij. Pffff, je zal daar maar lekker aan het winkelen zijn met je kindjes. Brrrrrr... heeeeel veel sterkte aan de nabestaanden
bah ik lees het net,maar het komt wel ergg dichtbij zo! het is hier 15 min vandaan! de identiteit is trouwens wel bekend nu, en er zijn vermoedens dat er explosieven in leiden en alphen in winkelcentra's liggen!
dit is de link trouwens Identiteit schutter bekend - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Hoor net weer een persconfonrentie dat zijn ouders noch zijn familie niet zijn geraakt, of slachtoffers zijn Het is verselijk wat er is gebeurd!
NOS journaal zegt nu dat zijn moeder niet is doodgeschoten. Hij was lid van een schietvereniging en had een vergunning voor 5! wapens waarvan hij er 3 had
Klopt, geen familieleden van de schutter betrokken bij het incident! Moeder heeft wel thuis een afscheidsbrief gevonden...
ooggetuigen heeft gezien dat er een vrouw van ongeveer 55 jaar door de politie is meegenomen. dit is niet bevestigt. dacht meteen aan de moeder van de schutter die in het winkelcentrum werkt en blijkbaar is dit dus ook mogelijk omdat ze dus niet vermoord is zoals eerder vermeld.
Zijn moeder heeft in huis de afscheidsbrief gevonden (was op persconferentie). Tja en dan kan hij een vergunning hebben voor 5 wapens maar écht niet voor een machinegeweer.. Verschrikkelijk
Ben ik ff blij dat ik besloot om gisteravond boodschappen te doen omdat ik het op zaterdag altijd zo druk vind, normaal op zaterdagen samen met mijn dochter
Ja echt wel, ik dacht gisteravond, ik ga nu eventjes want savonds in mijn eentje gaat het altijd even wat sneller en ik had geen zin in de drukte op zaterdag..