Wie gaat er vanavond op ned 1 boer zoekt vrouw kijken? Helemaal leuk..... ze gaan nu kijken wat er van alle stelletjes terecht is gekomen....baby's, huwelijken enz, toch leuk. Ben zelf nl ook getrouwd met een boer dus is toch leuk om te zien dan. Edit moderator: Verplaatst naar films, televisie en nieuws. Graag goed opletten waar je een topic plaatst.
Ik ga denk ik ook kijken. Heb de vorige seizoenen steeds gezien en ben wel benieuwd. Zag vanmiddag tijdens het schaatsen een voorstukje dat zelfs Hans aan de vrouw zou zijn!
Ik dacht om half 9, dus dan eerst even vanaf 8 uur darten kijken op sbs6 en dan snel sappen om half 9 naar ned 1! Zal me benieuwen...
Ik wilde eigenlijk ook wel kijken, maar m'n vriend wil darten zien (zoals gewoonlijk ), en ik heb geen zin om alleen boven te gaan zitten. (Nu hoop ik stiekem dat jullie hier even melden wat er voor spannends is gebeurd ).
noh denk , die paulien en jan gaan trouwen . die zag ik niet aan komen! wel een leuk apart vrouwtje hoor. volgende week weer een aflevering met o.a. die ene jonge leuke boer , ben ff zn naam kwijt....
Nou, was wel weer even leuk om te zien! Dat huwelijksaanzoek was ook wel erg leuk........ Zo heb ik mijn man ook ten huwelijk gevraagd, Had alle koeien een rode strik om gedaan......
Ohhhh was weer leuk! Moest wel lachen om al die eisen van de Engelse boeren,... moet eruit zien Liz Hurley, Claudia Schiffer,..... uhm ja dus enzo,,,, Dan wil ik Judith zoekt Johnny Depp
Heb ook gekeken. Was wel grappig om te zien, En die Joghum ( weet niet hoe je zijn naam schrijft) toch een meisje en getrouwd ook nog. En die Jan die een huwelijksaanzoek deed. Wachten tot de volgende zondag
Oke..ik weet het al..Jan dus.. Met Paulien..Laat nou Gerard zich net bedacht hebben (Niet dat dat zo is..)
Wat een leuke serie he? En die klaas met dat ene meiske.. uhm.. diep nadenken.. Jessica! Van boer Frans.. Ach ja, blijft het toch een beetje "in de familie" haha..
komt vanavond weer.... Weten jullie ook of er een nieuwe boeren komen zeg maar? 10 nieuwe boeren die zich gaan voorstellen enzo?
Heerlijk programma om naar te kijken.. Die boeren zijn gewoon zo echt.. BZV speelt hier ook wel een rol.. Onze eerste ontmoeting was op zondagavond, bij Peter thuis.. 22 oktober 2006.. december van dat jaar ben ik bij hem in getrokken... 22 oktober 2008 zijn we getrouwd en... precies.. juli verwachten we ons eerste kindje.. Ohja.. peter en ik hebben via farmdate.nl contact gekregen.. dat was in juni 2006..
dus in het voorjaar weer nieuwe boeren en misschien boerinnen. wie gaan er allemaal kijken dan..... wat vonden we trouwens van het commontaar van de drie gasten over de meningen van boeren......