ik kan er echt niet met mijn verstand bij. ik moet steeds maar aan de ouders en de kindjes/baby'tjes denken. je staat op doet je ding met je gezinnetje gaat werken en denkt aaah vrijdag morgen weekend heerlijk allemaal met zijn alle bij elkaar . en dan bam een of andre gek heeft je baby vermoord . voel me echt beroerd van dit nieuws, laat staan wat deze ouders door moeten maken . liefs mieke
Verschrikkelijk... ben er al de hele dag van ondersteboven. Ik was heeeeeeeeel blij toen ik straks op 't kdv mijn kindje zag... Gelukkig hebben ze daar een vingerafdruk-detector. (Wil natuurlijk ook niet altijd alles zeggen...)
Wat een pijn en verdriet voel ik........heb er geen woorden voor! Werk zelf op een kdv. en die kindjes voelen een soort van als mijn kindjes. Ik werk 5 dagen en wij hebben veel kindjes de ook 5 dagen komen, dus ik zie die kinderen meer dan hun ouders. Vandaag al veel ouders die hun kindje kwamen ophalen met een hoop vragen. Denk dat wij ook maar de deuren van sloten moeten gaan voorzien, gaan we dus een gevangenis i.p.v. kinderdagverblijf crieeren. Te triest voor woorden dat dit moet gebeuren! Die gozer moeten ze afslachten, heeeel langzaam en heeeeeel pijnlijk! En ik.....ik ben doodsbang dat zoiets bij ons gaat gebeuren!
Dit is zo onbegrijpelijk, hoe kan iemand zo doordraaien? De hele dag loop ik al met tranen in mijn ogen. Toen ik Camila om half zes ophaalde van het kinderdagverblijf heb ik 'r zo stevig vastgehouden. Zo dankbaar dat ik mijn dochter nog wel heb en zo angstig dat haar ooit misschien iets overkomt... Geen woorden meer.
Nu hier op het nieuws ook een grootvader wiens kleinzoon zwaar gewond is geraakt.. Ik kan nog steeds alleen maar huilen, vreselijk.. Die klootzak was gewoon op weg naar een ander kinderdagverblijf..
Ik ben er zo van ondersteboven, kan gewoon geen woord uitbrengen. Weet wel dat ik morgen bloemen ga leggen bij het kinderdagverblijf.....dit is echt verschrikkelijk
Ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan. Ik wil mijn kind zo graag in een veilige mooie wereld laten opgroeien (ook al is het maar de eerste jaren!). Nu wordt zo keihard duidelijk dat dit niet kan. Dat de wereld ziek en rot is. Hoe kun je weer vertrouwen hebben als je zoiets overkomt? Ik huil mee en hoop mee met de ouders en kindjes ooit weer de rust kunnen vinden om door te gaan.
Ik werd vanochtend wakker met de gedachte dat ik een hele nare droom had gehad.... maar het is gewoon echt gebeurd! Ik kan er met mijn verstand niet bij... het is te verschrikkelijk voor woorden
ik heb ook wakker van gelegen , zag laatste nieuws herhaling , nou toen naar bed en kon allen maar denken aan hoe de ouders zich nu voelen mij god zal mij leven geen zin meer hebben ,zo voelt het
Ik stond onder de douche vanmorgen en ineens realiseerde ik me dat die ouders ook gewoon hun dagelijkse dingen moeten gaan doen... Douchen, aankleden, boodschapjes, dat soort dingen.... Alleen dan zonder kind....
Het was ook het eerste waar ik aan dacht vanmorgen, toen ik bij wijze van zaterdag ritueel mijn meisje in bed nam... Ik zou graag bloemen gaan brengen, helaas is man werken dus geen auto
Ik vind het ook nog steeds onverstelbaar wat er is gebeurd Niet normaal gewoon. Lees trouwens vanochtend dat die man - of moet ik zeggen jongen? - nog maar 20 jaar was! Wat een dwaas. "Gelukkig" dat hij snel is opgepakt want hij had schijnbaar nog het adres van een ander kdv op zak... Vreselijk voor die ouders, van de overleden kindjes maar ook voor de ouders van de kindjes die dit drama overleefd hebben. Want straks moeten ze waarschijnlijk weer aan het werk... en dan weer de kindjes naar dat kdv... dat lijkt me toch wel heel moeilijk...
Het is gewoon weg verschrikkelijk...Wat een gekken lopen er buiten rond en wat een verdriet voor de ouders en medewerkers.Afschuwelijk.Wie doet nu zoiets.Je durft als je kinderen hebt ze toch nergens meer alleen te laten.Geschokt dat zoiets kan.
was hij echt onderweg naar het volgende kdv? wat had er dan nog meer kunnen gebeuren, ik moet er niet aan denken nooit meer vrijlaten dat monster!
Pff echt erg dit! Je baby is dus echt nergens meer veilig De dader blijkt 20 jaar te zijn en werkt totaal niet mee aan het onderzoek naar motief. Hij lacht de hele tijd en vind het allemaal super. Sommigen denken dat hij zich gebasseerd heeft op de nieuwe batman film met The Joker. Ook hij bhad zijn gezicht geschilderd in zwart & wit. De dader zou psysisch gestoord zijn..
Ik heb er geen woorden voor .... Zelf ben ik ook leidster op een kinderdagverblijf! Wat een drama! Ik werd/word er maar angstig van. Het idee dat het op 'mijn' kdv gebeurd! Die onschuldige kleine baby's/kinderen + leidsters! Afschuwlijk!