Vrouw baart achtling Telegraaf LOS ANGELES - Een Amerikaanse vrouw is maandag in het ziekenhuis bevallen van een achtling. De kinderen maken het allemaal goed. De vrouw, die onbekend wil blijven, schonk het leven aan zes jongens en twee meiden, meldden Amerikaanse media. De gynaecologen melden het uitzonderlijke nieuws op televisie. Ads door Google De babys kwamen met een keizersnede ter wereld. De kinderen wegen tussen de 900 en 1500 gram. Het gebeurt zelden dat een vrouw acht kinderen tegelijk baart. Het gebeurde in 2007 in Algerije en in 1998 in de Amerikaanse staat Texas. Het hoogste aantal kinderen dat ooit in een keer werd gebaard is negen. Dat gebeurde in 1971 in Australië. Geen van de babys overleefde het toen. wow echt respect! Wat zouden jullie doen als je 8 hartjes zag kloppen op de echo?
Dit vond ik op de site www.raarmaarwaar.nl Vrouw bevalt van achtling Een 27-jarige Algerijnse is gisteren bevallen van een achtling. Dat meldt het ziekenhuis in Kouba. Twee baby's zijn overleden. De zes nog levende baby's wegen tussen 700 gram en 1,400 kg. De vrouw was al drie jaar getrouwd maar raakte maar niet zwanger. Ze nam daarom zes maanden lang hormonen. Ze raakte daarop zwanger van een achtling. Een van de baby's, een jongen, werd dood geboren, een andere jongen stierf na de geboorte. De zes nog levende baby's zijn meisjes. Zowel moeder als dochters verblijven op de afdeling intensieve zorgen. Het is al meer dan dertig jaar geleden dat er in Algerije nog een vrouw beviel van meer dan vier kinderen, aldus verschillende Algerijnse kranten. 20-04-07 ook eerder gebeurd dus
Als ik 8 hartjes zou zien kloppen dan konden ze me wegdragen hoor.. jeetje... hoe grote buik moet die wel niet gehad hebben.. dat komt nooit meer goed
ja die kinderen krijgen niet veel aandacht van de ouders denk ik, dan ben je toch bekaf als je er 2 net in je armen hebt gehad, en neem aan dat ze geen borstvoeding geeft haha
zij liever dan ik, ik vind onze 2 meiden al supervermoeiend dus laat staan 8 of zelfs 6. en ik denk niet dat ze een poetsvrouw heeft. hopelijk krijgt ze heel veel hulp van haar familie want het zal nodig zijn
zo zo dat is gelijk in een keer een groot gezin 8 van die kleintjes te krijgen ik hoopvoor ze dat ze hulp krijgen want 8 baby's pff dat is niet niks
Ik heb wel medelijden met die vrouw hoor. Je hebt echt geen leven veel als je zoveel kindjes moet verzorgen. En financieel is het ook een ramp.
als die geen straie heeft dan is dat weer een heel ander record ik zie al tegen de bevalling van 1 kindje op, laat staan 8 RESPECT!
Petje af voor die vrouw, zeg. Enne, de meiden weer sterker dan de jongens, zoals de statistieken ook meestal al aangeven . Vader zal wel teleurgesteld zijn, zo veel babys en dan nog geen zoon. Een hoop monden om te voeden, ik hoop maar dat ze er warmpjes bij zitten.
Ik dacht er ook aan dit te plaatsen. Je was me voor hahaha! Ik vind het zo apart dat het uberhaupt in een lichaam past 8 kinderen. Ook al zijn ze heel klein matuurlijk toch zijn het wel 8 baby's. ook de bevalling. Is die met een keizersnede gedaan eigenlijk? Kan het wel op de natuurlijke weg met 8 kinderen? Hoebetalen mensen dit in vredesnaam en hoe voeden ze ze. Ik zag op tv pas iemand die had 5 of 6 kinderen gekregen. Die werd echt door de kerk en de mensen uit hun dorp gesteund met geld want de aantl luiers alleen al. Ik vind het echt heel mooi en heel apart dat dit mogelijk is.
Echt respect voor die vrouw! Hoeveel vrouwen zijn er wel neit die die kindjes hadden laten weghalen... nee vind het super! Ja 8 kids in 1 klap, pittig maar het blijven wel je kindjes...ik zou er toch ook wel dolgelukkig mee zijn...al kun je me denk ik wel aan het eind van elke dag bij elkaar vegen en super dat ze bv gaat geven, heel stoer! Ze kiest echt voor haar kids door toch al haar tijd op te geven, petje af!
Amom, Ben het idd eens met jou stukje! Echt super van die vrouw vind ik het! En natuurlijk ook van haar man! Ze doen dit natuurlijk wel samen ! Bevalling is naar wat ik begrepen heb dmv een keizersnede gegaan! Ik denk eigenlijk ook niet dat 8 kinderen via de natuurlijke weg te doen is. Zoveel kans dat ze verkeerd draaien, scheef voor de uitgang komen te liggen etc. Verder zijn de kindjes ook best klein natuurlijk en een vaginale bevalling is voor een kindje best zwaar. Dus veiliger is mi dan idd een keizersnede !
ja dat snap ik maar ik denk dat die moet werken werken werken...8 bedjes, 8x luiers, 8x autostoeltjes...enz. Lijkt mij ook niet dat je natuurlijk kan bevallen wil je het nog veilig houden (wat een wirwar van navesltrengetjes moet dat dan ook zijn geweest
Ow sorry amom! Dat stukje van die man was niet aan jou bedoeld zegmaar hoor! Dat had ik gewoon voor mijzelf als aanvulling op jouw mooie stukje ! Verder idd ook de navelstrengen, en er zitten misschien wel gemengd eenlingen en tweelingen enzo tussen. Dus niet ieder kindje misschien een eigen vruchtzak ! Nouja ben blij voor die mensen dat het zo goed gegaan is eigenlijk allemaal!