MANNELIJK MODEL VOOR HEMA-BEHA'S Je moet wel heel goed kijken om het te kunnen zien. Winkelketen Hema zet een man in om zijn nieuwe beha's te promoten. Foto De naam van het model is Andrej Pejic. Deze 20-jarige Australiër wordt vooral geboekt vanwege zijn androgyne uiterlijk: hoewel hij een man is, lijkt hij net een vrouw. Populair bij ontwerpers Zijn geheimzinnige sekse legt hem geen windeieren. Pejic werd op zijn 17de gescout door een modellenbureau en heeft inmiddels al gewerkt voor bekende ontwerpers als Jean-Paul Gaultier en Marc Jacobs. Pejic promoot push-up beha Ook Hema lijkt nu voor zijn mysterieuze uiterlijk gevallen. Ze gebruiken Pejic om een nieuwe push-up beha te promoten. Hieronder het resultaat:
Hier een link met foto's Mannelijk model voor hema-beha's - RTL Nieuws.nl zou zo nooit zeggen dat het een man is. Hij is ook niet omgebouwd zeg maar. Het is dadelijk bij rtl boulevard te zien en het is gewoon een man zonder borsten, dus niet een soort Kelly van big brother idee
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze voor een BH reclame niet gewoon een vrouw hebben gekozen. Die laten zien hoe een BH echt zit ... en niet een man zonder borsten. Tja ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, vind het ook geen knapperd eigenlijk
nou volgens mij is de grap dat je zelf mannen borsten ( niks dus) kan pushen met die bh tot een paar vrouwen borsten... denk ik
Ik zag het net bij rtl boulevard. Het is dat ik aan de stem duidelijk hoorde dat het een man was, maar hij ziet er echt heel vrouwelijk uit.
Ik kan wel goed zien dat het een man is. Ik denk dat het voornamelijk door het haar komt dat hij een vrouw lijkt. Maar als je op dat gezicht kort haar zet, dan vind ik het echt een man hoor, wat hij ook is... Die contouren van het gezicht vind ik niet vrouwelijk eruit zien.
hahahaha ik liet net de foto zien aan mijn vriend.. ik zeg...vind je dit een mooie vrouw?? ja zegt ie...best een lekker ding!! hahaha dus ik lachen en zeg..dit is een man....verslikt ie zich bijna in zijn mandarijn!!!!!!!!!!!!!!!!
De reclame werkt wel. Ik dacht bij de foto's: Nou als dat het resultaat is bij een man... wat doet het dan voor mijn ingestorte voorgevel?
ik zag trouwens nog meer foto's, hier vind ik hem ook zo vrouwelijk, had niet gedacht dat dat een man was http://i.models.com/i/db/2011/10/68059/68059-800w.jpg Andrej Pejic - Model Profile - Photos & latest news