Prince overleden|Prive| Telegraaf.nl Goh wist wel dat hij een noodlanding gemaakt had maar dat hij er zo aan toe was na de griep....dit is toch weer een groot verlies voor de muziekwereld
Niet te geloven...Ik las het op Twitter en kon gewoon niet geloven dat het waar was... Iemand die ik volg was een paar dagen geleden nog naar zijn concert geweest. Weer een legende dood.
Wow leeft muziek hier niet?? Wat weinig reacties op dit nieuws. Ik ben echt een muzieliefhebber en het doet me echt wel wat.... Mijn FB en Twitter staan er ook vol mee. Verbaasd me dat het hier zo 'rustig' is.
Ben echt een groot fan van hem. Ben gewoon geschokt en voel me er echt verdrietig van. heb nog over de honderd cd's en lp's van Prince, concertkaartjes, plectrums echt vanalles. R.I.P. The Purple One..
Dank je Buffy!! Pfff..het is toch niet te geloven dat ie er niet meer is?! Echt voor mij 1 van de beste artiesten die ooit bestaan hebben. En zeker de beste gitarist.
RIP voor Prince Jeetje hij heeft dezelfde leeftijd als mijn ouders. Veel te vroeg gestorven Prince. Ik kan me er niet super veel van herinneren van zijn muziek maar het lied: 'Most Beautiful Girl In The World' toch wel zal vast nog meer liedjes kennen... Ook wel eens een film van hem gezien.
Iedereen was denk ik haar kinderen naar bed aan het brengen . En niet iedereen leest hier graag, zo heb ik soms geen zin in nieuws Maar muziek leeft ook niet zo heel erg bij mij moet ik zeggen, schrik wel even van het nieuws maar meer niet. En Prince en ook Bowie waren ook iets voor mijn tijd
Vreselijk... Volwassen geworden met zijn muziek... Met alle vriendinnen naar zijn concerten, want oei.... wat was ie toch geweldig live!! Wat een gemis ��
Hoorde het net op tv. Vind m echt een icoon. Hield vroeger niet zo van zijn muziek, maar zit nu al jaren zijn nummers mee te blèren wanneer het op de radio wordt gedraaid. Jemig, zijn al veel popidolen uit 'mijn' tijd niet meer in leven, terwijl ze nog niet echt oud waren.
Eerlijk gezegd...ik denk toch dat er wel een groep op ZP waarschijnlijk net even van een andere generatie is ��
Nou ik ben van 80 en op school met muziekles hebben we heel wat uurtjes gespendeerd aan zijn muziek. Was altijd bij bijna iedereen een groot succes. RIP Prince, hier word je gemist.
Ik word 30 dus ook niet echt die generatie Maar dan nog ken ik Prince wel en vind ik hem echt samen met Whitney en MJ een legende. Zij hebben echt veel voor de hedendaagse muziek gedaan. Alle artiesten die er nu zijn, zijn door hen geinspireerd. Tja, ik ben gewoon echt een enorme muziekliefhebber vandaar..
Ik voel me echt heel dom maar wie is prince? Ik zie het ook overal op mijn Facebook voorbij gaan maar ik ken hem echt niet.
Had niet zo veel op met prince purpel rain staat mij het meest bij . Maar ben wel van 74 dus wel van die generatie. Rip.