Beetje moeilijk uit te leggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie is zaterdag voor het eerst op haar hoofdje gevallen,ze zat op het speelkleed en verloor haar evenwicht en toen viel ze achter op haar hoofdje..gelijk brullen natuurlijk,ik vond het zo zielig,maar ja eens gebeurd het een keer.
    Na even te hebben gehuild was het zo weer goed! Niks gemerkt heel de zaterdag niet,s'avonds ging ze voor de tweede keer bij opa en oma slapen,alles was gelukkig goed gegaan,al zag ik wel aan Sophie dat ze erg moe was,na het middag flesje gelijk naar bed en heeft ze zo 2 uur geslapen,toen zat ze op schoot bij me en toen vielen tot 2 x toe aan oogleden dicht,beetje moeilijk uit te leggen,de ogen draaide niet ofzo...verder merkte ik niks aan haar en ze heeft het gister niet meer gedaan,ze was vrolijk en en was aardig wat visite wat we vierden onze verjaardag!
    Maar vanmorgen deed ze het weer een keer op het speelkleed,en ik maak me natuurlijk gelijk weer super ongerust wat het kan zijn...ben bang dat het met het vallen op haar hoofdje temaken heeft...of zo hey gewoon vermoeidheid zijn...ze ligt gewoon op haar speelkleed te rollen en te kletsen,ze eet goed...maak ik me nou teveel zorgen?
    Wat denken jullie?

Groetjes,

2. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi
    Ik durf het niet te zegen.
    Ik zou even contact met je huisarts opnemen.
    Dan weet je het ook zeker.

Succes ermee liefs kim

3. Niet meer actief

Hoi
    Mijn dochtertje doet dat ook weleens met haar ogen..
    Ik dacht ook eerst wat heeft dat kind..?
    Haalde me al van alles in me hoofd maar het blijkt dus gewoon gekkigheid van haar te zijn omdat ze dan niet weet hoe zich te gedragen hahahahah....
    Ik zou er op letten of ze het vaker doet en ook kijken of ze het doet als ze jou niet ziet...
    Vertrouw je het nou echt niet dan zal ik toch de ha bellen...

Groetjes Sas

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Yep! Je bent moeder! Moeders voelen vaak het beste of er iets is!

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik denk dat je over het algemeen teveel zorgen maakt..
    evy valt regelmatig of kruipt ergens tegenaan.. je kunt ze niet altijd opvangen..
    Als ze verder gewoon vrolijk is en eet en slaapt is het waarschijnlijk gewoon goed, Als ze een hersenschudding zou hebben zou ze waarschijnlijk hofdpijn hebben en niet veel eten en slecht slapen..

als je echt geen vertrouwen hebt moet je zeker de ha bellen .

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Gewoon voor de zekerheid ff contact opnemen met je huisarts. hij alleen kan je twijfel wegnemen..wij niet

Deel Deze Pagina