Doe eens gek!

Discussie in 'De lounge' gestart door ButterflyNova, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Wij hebben voor in ons zwembad een basketballer, zwemnoodles, ballen, doen wedstrijdjes enz. En we hebben niet eens kinderen, dus ja we doen weleens gek :D

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wij hebben gisteren staan zwaardvechten met twee aangebrande stokbroden.

Ik won, want zijn stokbrood brak eerder door de midden :D.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Worstelen! En ik heb een tactiek gevonden om te winnen! :D

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook wel elke dag. Dan gaat mijn man heel raar door het huis lopen of dansen. Of hij vertelt grappige anekdotes en dan liggen we samen helemaal slap van het lachen. Kietelen, met kussens of ballen smijten gebeurt ook vaak. Onze dochter wordt dan helemaal dol van pret :D

5. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Heerlijk lekker even gek doen op zn tijd:p
    Lekker stoeien of gek muziekje aan en maf dansen
    Of andere imiteren en helemaal in een deuk liggen;)
    Beetje gek doen hoort erbij toch, het is allemaal al serieus genoeg:)

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor. Watergevechten, kussengevechtjen, kietelen, verstoppen in de supermarkt, verstoppen in huis. En oh, dit deden we dus ook al toen thijs er nog niet was:)

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja heerlijk :)

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Tell me please

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    2jees
    Ah sterkte! Is hier ook. Voorheen wel eens wat stoeien maar de laatste tijd? ;)

Ik ging na het avondeten even uit m'n dak met m'n dochtertje van net 13 maandjes. Ik zo: Ik ga je pakkennnn hahaha zag haar (ze kan net lopen) proberen te rennen en gillen en lachen ze vond het prachtig :D

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    kietelen onder de voeten!

Ik vind het ook zo mega grappig om hem op bed te duwen terwijl hij bijv. net een onderbroek of broek aan het aantrekken is.

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Heir genoeg gekkigheden,

Zo praten wij namens de honden, als ze lekker gegeten hebben, en ik een beetje tegen de honden dram dat het lekker was, is stevast de reactie namens de hond: eet ik niet, het was een beetje weinig......
    Net als dat ze te weinig koekjes krijgen.

En als een hond een boer laat, zegt ml altijd dat het een varken is, waarop de hond (ik dus) reageer met ZELLUF!!!!

Verder zingen we mee in de auto, maar mijn stem wordt steeds beroerder, dus ook steeds valser, whahaha. Maar we veranderen vaak de tekst, zo is I still got the blouse for you veranderd in, Ken nog steeds een blouse van oe.

Of bij A groovy kind of love heel overduidelijk articuleren en woord voor woord zingen en een korte adempauze voor het laatste woord van de zin.

dan wordt het eigenlij iets van:
    When, I'm, Feeling, BLEUuuuuuuuuu
    Al, I, Have to, DOOOOOOOOO
    Is, take a look at YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Echt verschrikkelijk.
    whahahaha

En we hadden een keer een heerlijk bakvismeid van 15 te logeren, toen we haar wegbrachten met de auto (anderhalf uur rijden) hebben we erg hard meegelalt met Andre Hazes, alleen jammer dat ze liever de versie van Guus Meeuwis hoorde.... en ze schaamde zich kapot, maar moest ook erg lachen

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier ook een stel gekken. Kietelen stoeien hoe lomper hoe beter. Rennen door het huis gewoon lekker gek doen. Houd het ook leuk vinden wij

13. Logan

Logan Niet meer actief

:D
    In de supermarkt, in een mega vol gangpad, HE WAT DOE JE NOU MAN?
    En dan die blikken, echt zo grappig.

Verder verstoppen we ons regelmatig om de ander dan te laten schrikken of gaan we uit het niets ineens houterig lopen, hinkelen enzo.
    Heerlijk, die lol samen!:D

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hier ook samen de grootste lol, mijn vriend heeft zo vaak uitspattingen. Zingt/schreeuwt regelmatig, zingt complete teksten die hij zo zelf verzint en alles rijmt

Rijden we in de auto en fietst er iemand aan de rechterkant, dan heel hard toeteren maar naar de linkerkant heel overdreven zwaaien terwijl daar een weiland zit. Die blikken van fietsers zijn onbetaalbaar!

Mijn zoontjes vinden het prachtig, hun papa is wat rustiger. Dus hoe gekker mijn vriend doet hoe mooier ze het vinden.

Wij zijn soms echt een stel kinderen bij elkaar

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

We hebben hier nog wel eens een schuimparty tijdens de afwas.

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, zie het al helemaal voor me!

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dat dansen met de hond gebeurt hier ook regelmatig. Eerst rende hij weg nu blijft ie staan en laat het gebeuren. Dat koppie erbij van oh nee alweer haha onbetaalbaar!

Deel Deze Pagina