Doe er eens wat aan!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 27 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Arghh... ik zit nog steeds op de camping en sinds ruim een week zit er schuin achter ons een stel met 2 jonge kinderen. Daarvan huilt, krijgt, schreeuwt er 1 echt zo verschrikkelijk vaak. En de ouders hoor je niet optreden, maar die hoor je tevreden stellen... KIND IS 15 MAANDEN!

Zo langzamerhand word ik er behoorlijk geirriteerd van, van dat geschreeuw. Dat sta je toch niet toe! Ik zou de nanny er bijna op af sturen hahaha

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat je er hysterisch van wordt kan ik me voorstellen, alleen kun je er niet altijd wat aan doen. Natuurlijk vind ik dat je als ouders zijnde er wat van moet zeggen, proberen te corrigeren, maar dit lukt niet altijd.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is laat je vakantie er in ieder geval niet door verpesten ;)

Kwebbel

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahhhrrrgg kan me je reaktie helemaal indenken...pffff zou er zelf ook gek van worden!!

Maareh.. laat je vakantie niet verpesten.. geniet lekker van je kleine meid en je zwangerschap!!

4. Niet meer actief

ik laat mijn vakantie er ook niet door verpesten, hallo hey, wie zijn ze dan? Maar ik snap gewoon niet waarom ze hier niet anders mee omgaan. Dit is namelijk puur zin doordraven......

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Heb er ook zo een hiernaast :( Het buurmeisje is 2 of 3 en ze wonen er net een paar maanden. En dat kind jankt de HELE DAG!!! om gek van te worden :evil: En die ouders doen ook helemala niets er tegen, ze krijgt gewoon altijd haar zin. We zitten heel vaak in de tuin nu (lees; elke dag) en je hoort niets anders dan een jankend kind de hele dag. Vreselijk gewoon :rolleyes:

Deel Deze Pagina