Hallo, Ik durf met dit warme weer niet naar buiten met Yassir. Ik vind hem nog zo klein en het is zo benauwd buiten. WIe heeft dit ook?
Ik ga met Djurra ook niet, of zo weinig mogelijk naar buiten hoor! Ik merk dat ze er niet zo goed tegen kan en ze zweet helemaal, zelfs alleen in een romper. En zweet, buiten, dat vind ik niet een goed idee omdat ze dan juist ziek kan worden van een zuchtje wind. In huis bij ons is het op de dag koeler dan buiten, dus alleen in de avond mag ze mee naar buiten. Even in de tuin of een boodschapje doen. Dat gaat beter (en ze is een stuk vrolijker) dan op de dag naar buiten. suc6!
Overdag ga ik ook niet met Tijn naar buiten, veeeel te warm! En helemaal in een kinderwagen niet daar is het nog warmer in. Ga meestal rond een uur of 20.00/21.00 even lekker wandelen. Kunnen we even afkoelen. En overdag ligt ie lekker in de box met alleen een luiertje aan en soms doe ik die zelfs af. Lekker even 'luchten'. Succes!!
Goed om te horen dat jullie ook niet met jullie kindjes naar buiten gaan in deze hitte. Ik hou voor yassir nog wel een mouwloze rompertje aan, hij is nog maar 20 daagjes oud en ben bang dat ie koud vat. Als ik hem ga verschonen doe ik even geen luier om, kan die even luchten.
yep, huisarrest voor moeder en kind. Ik ga alleen voor de hoognodige boodschapjes vroeg in de ochtend naar buiten. In het weekend zou het al wat aangenamer worden, dus daar is de hoop nu op gevestigd. Groet van Kiki
Ik ga wel naar buiten met Yeline maar zij is ook een stukje ouder. Ze kan er vrij goed tegen ze huilt niet meer omdat het warm is. Ze zweet wel enorm het loopt met straaltjes van haar lichaampjes af ongelovelijk maar ze kan zo wel haar warmte kwijt. Met dit weer heeft ze constant een koud nat washandje op haar hoofdje of buikje dat vind ze heerlijk.