nu ineens wil hij pauze

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke87, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    hallo iedereen,
    gisteren de uitslag van de dokter gehad, en ik ben niet zwanger :cry:
    maar ze moeten mij wel verder onderzoeken omdazt het eventueel een soort van schijnzwangerschap zou kunnen zijn, omdat mijn temp toch wel heel hoog blijft,...
    Maar het ergste vanal is dat mijn vriend nu deze maand ook vrij zeker was dat het raak was, maar toch door de negatieve testen heel onzeker was, dat hij nu het proberen een paar maand op pauze wilt zette, hij wil die onzekerheid effe ni meer voelen... :cry:
    2 keer slecht nieuws op 1ne dag...

2. Wat een vervelend nieuws als je vriend aan het twijfelen is geslagen. Ik hoop dat jullie er samen snel weer uitkomen... Geef hem wat tijd dan zal het vast wel bijtrekken...

3. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    ik hoop het echt, ik begrijp wel dat het allemaal veel stress teweeg brengt voor hem, maar ik heb eht er toch moeilijk mee,...
    maar ik ga hem eventjes laten bekomen, en hopelijk dat hij snel bijdraait...

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    mannen kunnen hier soms vreemd op reageren.
    het vrouwenlichaam snappen wij soms zelfs niet dus een man al helemaal niet.
    geef m wat tijd en probeer er dan samen over te praten.

sterkte meid.

5. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Gewoon maar even laten gaan, hoe moeilijk dat ook is. Mijn mannetje had het ook en de maand daarna kwam hij zelf gewoon weer hoor! :)

x

6. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    ze kunnen soms zo koppig zijn hè :)
    mak begrijp hem echt wel hoor, ma toch... hopelijk komt hij ook binnen dit en een paar maand zelf terug met de vraag voor een kindje.. ik ga er wel met hem over praten, maar ook proberen er ni teveel over door te drammen, ik wil hem ook ni het gevoel geven dak hem push!

bedankt voor al voor de reacties!

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Als hij die maand nodig heeft, gewoon geven. Komt vast volgende maand weer goed hoor!

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    't Is voor mannen ook stressvol, maar anders dan voor vrouwen. Zal je als vrouw zo snel mogelijk weer verder willen voor een klein wondertje, en de onzekerheid en de spanning die er weer bij komt kijken wel voor lief willen nemen, een man wil dan soms liever even rustig aan doen. Bij ons is het zo dat ik graag wil en er dus ook mee bezig ben, mijn man heeft zoiets van: we zien wel wanneer 't komt...
    Ik snap dat het heel moeilijk voor je is. Maar geef hem idd de tijd en praat er over met 'em. Misschien heeft hij met zichzelf wat uit te vechten en kan hij er daarna met jou gewoon weer voor gaan.

Deel Deze Pagina