Doe *hier* vreselijke bekentenissen

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Deze is heel erg en triest tegelijk...
    Toen ik een jaar of 20 was ben ik een keer zo dronken geworden dat ik midden op het vrijthof bijna overreden ben door een politiebusje...
    Ze hebben me meegenomen naar het bureau en ter ontnuchtering ingesloten.
    Heb daar vervolgens de hele cel ondergekotst,ze waren niet zo blij met me en ik zelf was ook niet zo blij.
    Niemand weet dit,zelfs mijn man niet en dat wil ik ook graag zo houden :oops:
    Hier denk ik altijd weer aan als ik ga stappen,NOOIT MEER!

2. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hihihi doe ik ook wel eens

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ok nou zal ik ook maar even posten dan ;)
    Nou het ergste is, dat ik op mijn 18e ontmaagd ben door een getrouwde man met 2 kinderen :oops:
    Ja, een stuk erger dan die dingen van jullie (alhoewel, die heb ik nooit gedaan dus wellicht een inhaal actie ;))
    Ik wist in feite niet dat hij getrouwd was, maar toen ik hem een keer zag lopen met vrouw, kids & ijsjes in het park, ben ik daarna nog 2x met hem geweest :oops:
    Ja, een drama.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb vroeger een keer bij de V&D een lippenstift gestolen.
    Ik en een vriendin werden betrapt waardoor we de rest van de middag in een cel mochten doorbrengen :) Toen we werden opgehaald door de politie en er vragen werden gesteld, belden ze daarna mijn ouders met de mededeling 'Uw dochter zit hier op het politiebureau vanwege diefstal. Komt u haar halen?' Ik hoor mijn moeder nog tetteren: ' Ik kom haar echt niet halen! Stuur haar maar mooi terug naar huis. Ze is ook alleen in de stad gekomen!'

Ik durfde dus écht niet naar huis hé! :)

Oh, en onderweg naar het politiebureau (in zo'n gaaf busje) heb ik ook nog snel een gestolen pen in een buisje gegooit daar :oops: Ik weet zeker dat die pen er nog altijd in zit hahahahahahahaha.

5. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha precies zo zou mijn moeder ook reageren! :)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Zonnestraal, tja, volgens mij zijn het of braverikken of je krijgt alleen de kwajongensstreken te horen en niet de echte bekentenissen, haha.

@Minyaweth, mijn moeder zou ook zo reageren. Soms had ik me ook in de nesten gewerkt en kreeg ze ouders of leraren aan de telefoon of deur. Tja, ik mocht het zelf oplossen.
    Mijn moeder kon zich er ook allemaal niet te druk om maken gelukkig.

7. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik ben zeker geen braverik hoor, maar hier ga ik geen bekentenissen afleggen. [-(

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Toen ik een jaar of 18 was, heb ik mijn ouders wijsgemaakt dat ik bij mijn vriend bleef slapen, maar in werkelijkheid ging ik met een andere vriend van mij met de trein naar de It in A'dam! (ik kom uit een heel klein dorpje in Brabant) We hadden uitgaanskleding mee en hebben ons in de trein verkleed. Wat was dat een stiekem gedoe!
    Later kreeg ik spijt, het geeft me zo'n rotgevoel tov mijn ouders.
    Ze weten het nu nog steeds niet...

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha grappige antwoorden hier!

Ik heb vroeger een inktwisser gestolen bij de plaatselijke boekhandel. Blijkbaar heeft dat zoveel indruk op me gemaakt dat ik t nu nog weet.

En heb idd wel eens geld gepikt uit mijn moeders beurs :oops: Dat vind ik nu wel heel erg, maar mijn moeder weet dat nu wel.

Ook ging ik vroeger altjd bij een vriendinnetje logeren, want zij mocht langer uitgaan dan ik en mijn ouders wisten dat niet :)

En natuurlijk; ook ik vertel mijn man dat ik aankopen ALLANG had of dat ze ERG afgeprijsd waren :D

10. ik ben eigenlijk een man

grapje :)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb toen ik een jaar of 7 was, eens een pakje pk kauwgom gejat, ik voelde me daarna heel schuldig.
    Ik kreeg rijlessen van m'n ouders omdat ik niet rookte, en rookte stiekem in de lesauto tijdens rijles :oops:

12. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Uhm, waaaar zal ik beginnen? Hihihihi
    Ff een samenvatting dan maar; geld gejat uit mijn mama's portemonnee, gelogen over waar ik uithing tegen mijn ouders (mijn ouders dachten dat ik altijd braaf naar school ging, maar ik zag het schoolgebouw alleen op dagen dat ik verplichte colleges had) gestolen in winkels, sterke en zielige verhalen opgehangen tegen mijn docenten om over te kunnen gaan of punten bij te krijgen, bewust een relatie gehad met een getrouwde man, etc, etc..

Het aller- allerergste vertel ik maar niet... ;)

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Toen ik 13 jaar was, ging ik wekenlang 's nachts uit bed, heeeeel zachtjes het huis uit, en liep dan om een uur of 1 in mijn eentje over straat, op weg naar mijn vriendin.
    Die woonde in een flat, kennelijk hadden die toen geen deur die op slot zat waarvan alleen de bewoners een sleutel hadden. Of ik ging via de brandtrap, ik wet het niet meer.
    Maar dan liep ik op de galerij, en bij haar kamer tikte ik zachtjes op het raam. Dan ging zij heeeeel stilletjes haar huis uit (haar moeder sliep heel licht dus het was echt spannend).
    En als we dan eenmaal op straat waren, gingen we uit ons dak, midden op straat liggen, door de struiken kruipen, langs een speelpleintje, even langs het huis van die leuke jongen..
    En dan om een uur of half 3 gingen we weer terug.
    Echt BELACHELIJK als ik eraan terugdenk!
    Nooit verteld dit :)

14. Ik heb tegen mijn vader gelogen dat ik maagd was,terwijl ik dit zeker niet meer was(haha) Hij kwam er pas achter toen ik 6 mnd zwanger was,kon het zolang verborgen voor hem houden.

Hij is moslim,maar ik niet. :oops:

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Laat ik toch écht niks weten..

Maar wel n goed :idea: van die moord! Als jullie morgen in de krant zien staan dat iemand haar buurvrouw heeft gemold, ben ik t.. :evil: Ze heeft niet eens n kerstkaartje terug gestuurd.. tss.

16. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Je kunt d'r ook in stukken hakken en dan aan d'r eigen hond voeren :evil:

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze heeft geen hond maar wel n vijver.. ook n idee.. thanxx ;)

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat een hoer, meteen afmaken dat soort lui!

19. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Wel goed verzwaren hé, anders komt ze over een paar daagjes bovendrijven. Enne, het water kan wat troebeler worden... :)

Deel Deze Pagina