de ergste dingen vertel ik liever niet.. maar deze is ook best erg. op de middelbare school hadden we altijd sponsorlopen voor het goede doel. moesten we geld ophalen bij mensen. dan kopieerden we die formulieren tien keer en gingen geld voor onszelf ophalen, zodat we alcohol konden kopen, voor de kermis enz.. ook stal ik 's nachts de mobiel van m'n vader, klom het balkon af en ging urenlang bellen met m'n vriendje en klom dan het balkon weer op om verder te slapen.. tot hij er achterkwam.
Ik schaam me diep maar hier komt ik ook even haha. Er was kermis in een dorp naast de onze waarik toen woonde. Maar een toen mijn beste vriendinnetje en ik hadden geen geld We zaten op de middelbare school toen in de 2e klas. Het was nog net aan geen zomervakantie en ik kreeg een briljant idee(dacht ik ) We gingen zogenaamd geld op halen voor de 3e wereld landen. Gek genoeg hadden we zo 50 gulden bij elkaar gehaald! Wij zijn dus mooi naar de kermis gegaan maar wat bleek nou..... Wij hadden dus ook bij een rector van de school aangebeld. Onze school had 2 locaties en we belden aan bij de rector van de andere locatie en die kwam ons met de fiets achterna. Uiteindelijk zijn we die man kwijt gelopen toen haha. Maar we zaten een keer in de pauze op school en wie komen we daar tegen...? Die rector haha En hij zei nog: Leuke dag gehad nog dames? Blijkbaar had hij de moed verloren om ons alsnog straf te geven omdat het woord tegen woord was. Hij had ons nooit kunnen pakken Erg eigenlijk he haha (Maar we hebben wel een leuke middag gehad op de kermis toen haha!) Schaam me dood haha
Ik ging altijd samen met een vriendin op vakantie.. De dingen die we daar deden konden het daglicht niet verdragen. Lang leve de lol.. met veel onbekende jongens mee, soms wel 50 km van waar wij zaten (er was geen sex in het spel hoor al wilden die jongens dat misschien wel) Veel vreemde situaties, 1 maal ging het bijna mis, ze wilden ons niet weer terug brengen.. niet dat we daar wat van leerden.. Maar als je nu ziet, met al die vermissingen e.d.. snap ik niet wat ons ooit bezielt heeft.. Maar op dat moment zagen we dat blijkbaar niet. Ook als we op stap waren ofzo en er waren geen taxi's meer.. vroegen we gewoon iemand of die ons thuis wilde brengen.. Als ik goed na ga mag ik in mijn handjes knijpen dat ik er nog ben.. Als mijn ouders hier ooit achter waren gekomen.. dan sliepen die nooit meer normaal.. Zijn nog wel ergere dingen gebeurd, maar die vertel ik lekker niet.. Kan wel zeggen dat ik heel wat op mijn kerfstok heb staan.. Maar ik deel dit voor de rest met niemand, denk niet dat mensen daar nou gelukkiger van worden. Ik had dagboeken en heb alles opgeschreven, deze heb ik inmiddels verbrand.. wil niet dat iemand het ooit komt te weten. Mijn man weet het meeste.. weet ook dat ik geen lieverdje was.. Nu ben ik toch redelijk volwassen maar soms denk ik nog wel eens dat ik die tijd nog wel een keertje wou overdoen.. Heb er zeker van genoten en nergens geen spijt van gehad!
leuk topic Zal ook eens wat dingen opbiechten Heb toen ik 13 was weleens oorbellen gestolen bij de Hema. Zei nooit eerlijk tegen mijn ouders waar ik heen ging.
Ik was 15 en smoorverliefd op een jongen van toen 21 jaar. Had hem leren kennen via internet. Mn ouders wisten ervan want we belden ook enz. Toen hadden we een keer afgesproken ( ik moest een stuk met de trein reizen want we woonden ver van elkaar af) en ik vroeg mn ouders of ik mocht gaan. Zijn ouders waren op vakantie,maar dat wisten mn ouders niet, en vroegen of zijn ouders het goed vonden dat ik kwam enz enz.. dus ik zei ja tuurlijk vinden ze dat goed! Heb de dag van mn leven gehad daar.. helemaal alleen in een groot huis met een onwijs lekker stuk! Gna Gna Gna! Als mn ouders wisten dat zijn ouders niet thuis waren had ik nooit mogen gaan! Verder een hoop make-up gestolen, en wenskaarten, snoep enz. Veel gespijbeld op school, geblowd gezopen, bij vriendinnen geslapen om uit te kunnen gaan ( want ik mocht dat nog niet ) Verder valt het wel mee eigenlijk haha! Ohja, op de basisschool, geld inzamelen voor arme landen.. je kan wel nagaan dat er via mij geen rode cent daar terecht kwam, maar in de kassa van de snoepwinkel ! haha
geld gejat uit mijn moeder portomonee.... regelmatig compleet stoned in de les verschijnen..of nog vaker niet verschijnen... make-up gejat bij de hema. heel vroeger sieraden gejat op markten (schuif een ring om je vinger en loop weg) ik ging altijd bij een vriendin slapen omdat die tot later uitmocht dan mij. één keer gezegd dat ik bij een vriendin ging slapen maar ondertussen bij een vriend geweest. lang volgehouden dat ik niet rookte terwijl ik echt vanaf mijn 14e rookte als een ketter.
zo wat een brave mensen hier zeg.. kauwgom stelen bij de kruidenier op de hoek is echt niet het ergste wat jullie hebben gedaan.. maar begrijpelijk gaan jullie het hier niet posten natuurlijk afgezien van de vele kruimeldiefstalletjes, heb ik ook wat van het zwaarder geschut skeletons in my closet.. zo ben ik een keer vet vreemd gegaan, mijn vriend kwam er stom toevallig achter door een vergeten smsje in mijn mobiel, en tot op de dag van vandaag zweer ik bij hoog en laag dat die ander me met geen vinger heeft aangeraakt. ook had (en heb) ik zwaar de pest op een afschuwelijke b*tch bij mij in de buurt. ze voelde zich heel wat, en iedereen (vooral ik) moest iedere dag aanhoren, hoe lief haar man wel is, en hoe dol haar man op haar is, en dat ze haar hand voor hem in het vuur zou steken,dat hij haar noooit zou verlaten voor een ander. en dat vooral IK nooit iemand zou krijgen als hij. nou toen ze dat tegen me zei.... het doet me genoegen te zeggen dat haar hand nu wel tot kool moet zijn verbrand... want haar mannetje is nu van mij.
o okay nou ik schrik van niks maar ga niks hier bekken heb alles ook gedaan wat hier staat alleen nog nooit iets gehad met een getrouwde man en ook nooit van plan maar ben als de dood dat mensen me hier herkenne hahaha dus ben zon lafaard die de jullie de mooiste verhalen kan vertellen maar het niet durf ben blij met de keuzes die ik heb gemaakt in me jeugd het heeft me gevromd tot de mens die ik nu ben en daar ben ik tros op ik heb bereikt wat ik tot nu toe wil bereiken in me leven maar nu ik zwanger ben en ga denken stel dat mijn kindje dat later gaa doen wat ik allemaal heb gedaan je houd je hart toch vast sommige dingen moet je niet weten als ouder want dan gaan ze kapot maar ik mag ook heel vaak in me handjes hebben geknepen dat ik er nog heelhuids door ben gekomen mijn jeugd ik lijk altijd zon braaf en net meisje dat ben ik nou ook zon 7 jaar lang ik leef als een burgertrutje en dat bevalt me ook prima omdat ik zoals ik nu leef echt gelukkig ben maar als de mensen eens wisten hoe iK was vroeghur! haha dan zullen ze denken JIJ! maar goed ik vindt het heerlijk om jullie bekentinssen te lezen dus ga vooral door gelukkig was ik niet de enigste !
Ik val denk ik dan ook gewoon onder de lieverdjes hoor... niks ernstigs gedaan... Heb een vriendje gehad die vijf jaar jonger was dan mij, en dat was ongewenst door zowel zijn ouders als mijn ouders. (Vanwege het leeftijd verschil. Ik was 23 en hij 18.) De relatie duurde niet langer dan 5 dagen, toen moesten we het noodgedwongen uitmaken. In het geheim bleven we afspreken tot ca. 10 maanden na dato. Omdat we een week wel erg summier vonden voor een eerste liefdesrelatie, we wilden minimaal 12 maanden. Ik heb dus 10 maanden gelogen over waarom ik de stad in ging... en daar schaam ik me nog steeds een beetje voor, want zo ben ik niet opgevoed. Verder kom ik niet verder dan (met mijn buurjongen) kwartjes vragen om te bellen naar mijn opa in het ziekenhuis, en linea recta naar de snackbar door te lopen. En inderdaad het pakje kauwgom in de supermarkt... gestimuleerd door een verkeerde vriendin die ik toen had. Resulterend in opgepakt te worden door de winkelbeveiliger, en een telefoontje naar mijn ouders (die gelukkig opnamen, anders had hij de politie gebeld). Nog nooit zo langzaam naar huis gelopen. En op de route naar huis twee on-ontdekte zakjes chocolade muntjes weggegooid, want stel dat mijn ouders ook gingen controleren...
nou het ergste wat ik ooit heb gedaan is het bed uit glippen terwijl mijn (ex)vriend naast me lag... huis uit geglipt... en toen heerlijke seks heb gehad met de jongen waar ik toen al een tijdje mee aan t smsen was..... ....................... oeps..........
@evi: whoooo dat is wel héél erg stout hahahaha.. Ik zelf kom niet zo over in het echt volgens mij, want iedereen verdenkt mij altijd van de meest verschrikkelijke dingen, maar eigenlijk, als ik sommige dingen hier zo lees, was ik best nog lief Er is echter 1 ding dat me altijd wel bij blijft, maar ik vind nog steeds dat het jongetje het zelf schuld is geweest hihi... Ik had vroeger zo'n klein rothondje waar ik altijd mee ging wandelen. En in de buurt hadden we 1 rotjoch. En als dat joch op een afstand was had ie altijd een grote muil, maar als ik dan voor 'm stond durfde ie niks meer. Op een dag begon ie stenen te gooien naar mijn hondje, en toen had ik er genoeg van. Ik riep hem toe dat ie nog maar 1 steen hoefde te gooien en dan had ie pech. Natuurlijk gooit dat jong dan nog een steen whaha.. Toen heb ik de hondenriem aan mijn vriendinnetje overhandigd en ben als een gek achter dat jong aangerend. Ik was zó kwaad! Toen ik hem eenmaal in mijn handen had (wonder boven wonder heb ik hem ingehaald) heb ik hem aan zijn kraag met zijn hoofd tegen een muur aan geslagen Dat was blijkbaar zo hard geweest, dat ie in het ziekenhuis was beland met een zware hersenschudding. Maar echt spijt heb ik er nog steeds niet van... Sindsdien heeft ie me nooit meer iets geflikt! Verder heb ik echt echt echt waar! .. nog NOOIT iets gestolen, nooit gerookt (op mijn eigen verzoek mocht ik toen ik 5 was een trekje nemen aan mijn vaders sigaret... dat was zo'n gore ervaring ik ben er daarna altijd vanaf gebleven), nooit drugs gebruikt en nooit overmarig gedronken. Verder nog wel wat kattekwaad , zoals harde hoopjes kippenpoep naar mensen schieten met een katapult, terwijl je zelf lekker verstopt zit in een grote hoge boom, en stokjes met hondenpoep bij de postbode in de postzak gooien, pizza's bestellen voor de overburen en dan kijken hoe die het afhandelen en nog meer van die kleine dingetjes.. niks noemenswaardigs verder... Mijn zus was ook al zo braaf.. maar volgens mij kwam dat doordat mijn moeder zo'n grote rotzak was altijd hahaha.. Ik denk dat ze ons ook wel flink uitgetest heeft, zij vroeg altijd letterlijk in grappende vorm of we nou nooit iets hadden gestolen en of er nuttige dingen bijzaten enzo whaha... en ze heeft zelf ook een keer een onafgesloten fiets gewoon meegenomen onder het mom "hadden ze hem maar op slot moeten doen" ... dat soort dingen.. En stiekem fik steken op braakliggend terrein, zo erg dat tot 2 keer toe de brandweer moest komen.... en wij vluchtten dan via onze tuin (die aan dat terrein vast lag) snel weer ons huis in en deden alsof we van niks wisten, en ondertussen had mijn moeder dikke lol. Er zijn nog veel meer dingen geweest, maar als ik over mijn moeder moet gaan vertellen dan ben ik nog wel effe bezig, tis echt een geweldig ondeugend mens. Slecht hoor whaha.. maar ze heeft dus wel 2 best heel nette kinderen weten op te voeden
nou ik ben ook niet echt een lieverdje geweest, mijn vriendin en ik deden veel met bellen.... Bellen naar een onbekende vrouw namens hoerenkeet de rode draad en zeggen dat er van haar man nog een rekening openstaat Tafel reserveren bij de plaatselijke chinees op naam van jansen voor 25 personen.....Bellen namens een radioprogramma en net doen of mensen live in het programma zitten en iets kunnen winnen.... Tegenwoordig inderdaad over kleding, mannetje vraagt heb je iets nieuws aan....nee hoor heb ik al heeeel lang...hihi