Het enige wat ik me kan verzinnen was heitje voor een karweitje ofzoiets. Dan schreven we zelf blaadjes voor hun naam erop te laten zetten en gingen we langs de deuren. Met de mededeling dat we van de scouting waren... Het geld wat we dan ophaalde eindigde toen ook in de kassa van de snoepwinkel!
Vooruit, eentje dan: Jaren geleden (vroegûh) had ik een splinternieuwe auto en die heb ik een keertje vanwege nieuwe ZOAB wegdek op een andere "geparkeerd". Voorkant beetje in elkaar etc. Hij reed nog wel. Die auto stond voor de deur en die moesten we naar de garage brengen. Ondertussen konden we de leenauto bij het verhuurbedrijf ophalen. Toen we met de leenauto (een nog nieuwere van het zelfde merk) aankwamen bedachten we opeens dat de banden van de leenauto wel eens beter konden zijn dan die van mijn auto omdat we daar een enorme noodstop mee hadden gehad en inderdaad, op mijn banden zaten enorme slijtvlakken. Het kostte maar een kwartiertje om ze allemaal om te wisselen...
Heb nooit echt iets vreselijks uitgehaald, was best braaf. Ja, wel jointjes roken enzo maar daar wisten mijn ouders van. Wel ben ik een poosje smoorverliefd geweest op mijn toenmalige buurman, ik was een jaar of 16/17. Ik ging er altijd heen met een rotsmoesje, ik wist wanneer zijn vriendin niet thuis was. Hij zat altijd met me te flirten en een beetje aan me, vond ik best leuk. Alleen als ik er nu aan terugdenk.. Die kerel was toen ver in de 30 en zit nu in een TBS-kliniek (heeft niks met seks en/of kinderen te maken hoor, maar toch..)
Een klasgenootje en ik (we waren een jaar of 15)hadden afgesproken dat we bij elkaar bleven slapen. Alleen zijn we s'avonds met de trein naar Den-Haag gegaan om koninginnedag te vieren. Omdat we de trein miste naar huis zijn we bij een kerkje achter gaan slapen en s'morgens met de eerste trein terug gegaan. Zwart nog wel omdat we niks meer hadden. Ik was harstikke moe en moest nog mijn krantewijk lopen maar heeft mijn zus gedaan omdat ik had gezegd dat ik geen oog dicht gedaan had omdat er daar in huis geverft werd. (ze trapte erin omdat ik niet tegen verflucht kan) Of mijn moeder dacht dat ik ziek was toen bij een vriendin vandaan kwam maar ik was gewoon zo stoned dat ik er ziek van was. Oeps ze meost eens weten. Ze dacht dat ik blowde rond mijn 16e alleen was ik toen 14
poeh eh... wij kregen op de basisschool van die ontzettend dure vulpennen om mee te schrijven maar ik had per ongeluk een gummetje erin gedrukt en toen ging de pen kapot. schaamde me dood (ik was 7 ) en heb na een jaar met een eigen pen te hebben geschreven maar gezegd dattie kwijt was en een nieuwe gekregen
haa echt leuk deze topic nou dames nog meer bekentissen o lieg altijd over de prijs van iets tegen me man me man zeg dat een ik een speciale gave heb om ale bedragen naar beneden af te ronden hij zeg waarom ben ik altijd meer geld kwijt dan dat jij zeg wat het was hij trapt er na 7 jaar ook niet meer in hellaas haha
Ohhhh ik heb eens wat heel ergs gedaan. Toen ik 3 jaar was en mijn broertje 1,5 jaar heb ik hem van bovenaan de trap naar beneden geduwd. Ik denk dat ik een beetje jaloers was dat hij geboren is.
Ik heb een keer mijn broer op zijn kop in de kliko gegooid! hij was 12 en ik 14...maar was hem zo zat En het lukte ook nog om hem dicht te doen!Gelukkig voor hem dat hij net schoongemaakt was
Dat is ook een goeie! Rot broertjes ook hé... Hoe is hij eruit gekomen? Heb je hem wel geholpen? Of klom hij er zelf uit? Ik zie het helemaal voor me Soms zou ik het ook wel willen, hem op de kop in de kliko, alleen is hij een kop groter en zou ik iemand mee moeten nemen
mijn vader heeft hem eruit gehaald! Hij is ook een kop groter als ik maar was zo kwaad! Op de dag van vandaag schaamt hij zich nog steeds, er worden nog grappen overgemaakt als hij iets geks doet...Pas op of ik roep je zus...of is de kliko leeg....zulke dingen....
Mijn zusje heeft toen ze 5 ofzo was een keer een potlood in mn hand gestoken, omdat ik hem terug wilde (ik was dan 7 a 8 ) Als wraak heb ik haar een week later snoeihard op haar gezicht gemept, maar heb altijd ontkend dat ik het was. Ik had immers nog last van mn hand
Vanochtend nog. We waren bij de supermarkt en mijn man parkeerde zijn auto naast een andere gloednieuwe auto. Ons dochtertje wilde door de voordeur uit de auto klimmen en ramde het portier zo tegen de gloednieuwe auto aan. Ik zag niks maar mijn man zag een deukje. We zijn snel weggelopen. En daar ben ik niet trots op...
Euhm, ik heb ook wel eens geld uit de portemonnee van mijn moeder of spaarpot van mijn broer gehaald. Heb er nog steeds spijt van, na een aantal jaren bij iedereen weer netjes net zoveel geld teruggestopt in de portemonnee / spaarpot. Maar ik heb het nooit durven zeggen. Ook wel eens uit schepsnoepbakken een snoepje gepakt en direct opgegeten. Geld achterhouden van mijn ouders wat voor de collectezak bestemd was heb ik ook een keer gedaan idd. Geld sprak, toen ik klein was, enorm tot m'n verbeelding. Tsjah, wat erg eigenlijk hè. Verder een klein mini-poosje gerookt op m'n veertiende of vijftiende ofzo. Daar voelde ik me ook al niet lekker bij, dus ben er na drie weken maar weer mee gestopt.
ik kom niet meer bij hoor van sommige bekentenissen....de eerste prijs gaat wat mij betreft naar de autobanden haha
Hihi dit heb ik ook wel eens gedaan. Hij was behoorlijk hard naar beneden geknalt, hij had ook nog stapels boeken in zijn handen waardoor hij harder aankwam . Ik weet nou al niet meer waarom ik dat deed, ik was iig gigantisch boos op hem. Ik denk dat hij 11 was en ik 8 ofzo.
Geld uit mijn ma de portemonee gepikt Ik heb nog wel tig bekentenisen maar die zal ik jullie allemaal besparen
OOh ik herinner me weer een iets van vroeger hihihiih Ik, me zusje en buurmeisje gingen langs met de kinderpostzegels. Het geld hadden we op school ingeleverd en toen we de postzegels en kaarten moesten rond brengen, hadden we geen zin. Wij wilden die kaarten en postzegels zelf houden. Van mijn ouders moesten we alles rond brengen. Ik zelf heb de mooiste kaarten(dieik toen mooi vond) zelf gehouden en onder mijn matras verstopt en de rest afgegeven aan de mensen.