Doe *hier* vreselijke bekentenissen

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    over mail gesproken...
    ik had een vriend (ex) die losse handjes had...
    2 jaar geleden (het was al 3 jaar uit maar zat me nog steeds dwars) heb ik zijn mail gekraakt en heb ik IEDEREEN in zijn adressenboekje gemaild en gezegt hoe hij was...
    ik deed net alsof ik hem was en heb mn (zijn) excuses aangeboden aan iedereen die ik (hij) ppijn heeft gedaan hahahah! goede wraak actie;)

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kwam je er ook achter hoe mensen toen reageerden of niet? :evil:

3. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    ik kwam erachter dat ik niet de enigste ben geweest!
    en de mensen reageerden wel terug!
    sommigen net alsof ze psychologen waren hahaha

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

leuk om dit allemaal te lezen.
    Ik was vroeger ook geen lieverdje.. liegen,bedriegen, stelen, spijbelen, drugs, drank en allemaal rottige dingen uitgehaald. Mijn man was vroeger echt een lief kind, heel braaf en verstandig en snel volwassen. Dus ik hoop dat onze kinderen meer op hem gaan lijken...

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb nog wel een leuke nou ik vind hem hilarisch dan he!

Ik weet nog goed eerste vriendje helemaal hotel de botel na een hele tijd samen besloten we veder te gaan.. Goed hoe dat verliep ga ik me niet veder uitwijden hahaha! :rolleyes:

Toen ik thuis kwam ging ik naast mijn vader op de bank zitten die zei heel gewoon zo dus jij hebt sex gehad.... Ik probeerde mijn gezicht in de plooi te houden en te doen alsof mijn neus bloedde :pale:

Ik zeg nou Pa doe niet zo gek en ben naar bed gegaan.. Maare Pa je had gelijk hoor hahaha! Heb toen echter wel een paar weken niet meer gedurft puur vanwege mijn pa bang dat ie het weer zou vragen hahaha!

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    tsjonge, hoe wist je pa dat? straalde je zo ofzo?

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh mijn god wat ben ik n braaf kind geweest.... :oops:

nouja heb gespijbelt....en 1 x n gulden gejat uit mn ma's portemonee...maar verder...
    Oja en n keer omdat ik zo ontzettend graag n diertje wilde stiekem n muisje gekocht in de dierenwinkel (dat die man me dat gewoon verkocht heeft....snap er niks van ik was 8 ofzo) Wel netjes met mn eigen geld hoor :)
    En dan heb je eindelijk een muisje...lief klein wit ding....maar waar laat je t dan als je thuis komt!?
    probleem...
    Had hem los in mn zak gestopt (wonder boven wonder beet dat beest niet) want t doosje waarin ik hem kocht paste natuurlijk niet in mn zak en dan zou mn moeder het zien....maja als je de hele tijd een muis in je zak probeert te houden die er graag uit wil....dat valt op :oops:
    Dus mn moeder heeft hem weer terug gebracht :(

Maar verder...niks gedaan...steek n beetje af tegen de rest hier :)

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ook nog iets waar ik helemaal niet trots op ben. Schaam me er eigenlijk nog voor. Vroeger heb ik samen met een vriendinnetje we waren een jaar of 11/12, bij een meisje waar we ruzie mee hadden gehad haar fiets gepikt. Ze zette hem bij onze buurtwinkel nooit op slot dus toen we haar fiets zagen staan hebben we hem meegenomen. Achter in het parkje hebben we er op staan springen en doen. Heel het wiel was scheef en zelfs de bagage drager was stuk. Toen hebben we hem in de bosjes geduwd. Je zag nog wel het wiel. We zijn toen omgelopen zodat we aan de andere kant van de winkel uit kwamen (niet de kant van het park) en gingen zoals we wel vaker deden op het bankje hangen. Toen zagen we dat meisje helemaal in paniek naar ons toe komen dat haar fiets weg was. We hebben toen nog schijnheilig mee gezocht of we hem konden vinden. We hebben overal gezocht en het park hadden we natuurlijk overgeslagen. Haar vader heeft hem uiteindelijk gevonden. Wij gingen vrijuit. Voel me nu nog schuldig.

9. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    tsjonge, hoe wist je pa dat? straalde je zo ofzo?

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh mijn god wat ben ik n braaf kind geweest.... :oops:

nouja heb gespijbelt....en 1 x n gulden gejat uit mn ma's portemonee...maar verder...
    Oja en n keer omdat ik zo ontzettend graag n diertje wilde stiekem n muisje gekocht in de dierenwinkel (dat die man me dat gewoon verkocht heeft....snap er niks van ik was 8 ofzo) Wel netjes met mn eigen geld hoor :)
    En dan heb je eindelijk een muisje...lief klein wit ding....maar waar laat je t dan als je thuis komt!?
    probleem...
    Had hem los in mn zak gestopt (wonder boven wonder beet dat beest niet) want t doosje waarin ik hem kocht paste natuurlijk niet in mn zak en dan zou mn moeder het zien....maja als je de hele tijd een muis in je zak probeert te houden die er graag uit wil....dat valt op :oops:
    Dus mn moeder heeft hem weer terug gebracht :(

Maar verder...niks gedaan...steek n beetje af tegen de rest hier :)

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ook nog iets waar ik helemaal niet trots op ben. Schaam me er eigenlijk nog voor. Vroeger heb ik samen met een vriendinnetje we waren een jaar of 11/12, bij een meisje waar we ruzie mee hadden gehad haar fiets gepikt. Ze zette hem bij onze buurtwinkel nooit op slot dus toen we haar fiets zagen staan hebben we hem meegenomen. Achter in het parkje hebben we er op staan springen en doen. Heel het wiel was scheef en zelfs de bagage drager was stuk. Toen hebben we hem in de bosjes geduwd. Je zag nog wel het wiel. We zijn toen omgelopen zodat we aan de andere kant van de winkel uit kwamen (niet de kant van het park) en gingen zoals we wel vaker deden op het bankje hangen. Toen zagen we dat meisje helemaal in paniek naar ons toe komen dat haar fiets weg was. We hebben toen nog schijnheilig mee gezocht of we hem konden vinden. We hebben overal gezocht en het park hadden we natuurlijk overgeslagen. Haar vader heeft hem uiteindelijk gevonden. Wij gingen vrijuit. Voel me nu nog schuldig.

12. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ik heb vroeger veel dingen gestolen bij de Hema de Blokker en de Pour Vous enzo

En heb ook eens ingebroken bij een school

ik rookte al vanaf mijn 8ste

en ben eens stiekem naar mijn vriend gegaan terwijl ik tegen mijn moeder zij dat ik bij een vriendin was. Mijn vriend woonde toen 200 km verderop.

13. monique1984

9 jan 2008
    96
    0
    0
    student verpleegkundige
    enschede
    hhahahahaha! lachen! gelukkig hebben mijn ouders er nooit naar gevraagd! hahah!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Toen ik 17 was leerde ik mijn vriend kennen. Hij woonde 20 kilometer verder, dus moest ik er met de trein naar toe. Van mijn ouders moest ik altijd de trein van 8 uur s'avonds terug. Toen gingen ze 6 weken op vakantie en had ik de tijd van mijn leven. Ik nam gewoon de laatste trein terug naar huis, was rond 1 uur 's nachts (begrijp nu eigenlijk niet waarom ik niet gewoon bleef slapen...) Als mijn ouders dat toen hadden geweten... Met ons trouwen is de aap uit de mouw gekomen, hahahaha.

Trouwens leuk topic :-D

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb me door het vwo heen gespijbeld met allerlei smoezen dat ik ziek was, of naar de dokter moest, of naar de tandarts, of aan mijn werkstuk werken, maar heb het wel gehaald dus zo erg is het ook weer niet vind ik zelf.

Deel Deze Pagina