Ik krijg ernstig het idee dat ik oud wordt.. De code-naam voor mijn zwangerschap heeft alles te maken met de in de titel genoemde ontsnappingsartiest (eitje ontsnapt, bevrucht en zie banner) Als mensen om me heen vragen hoe we de baby noemen, dan zeg ik Houdini, met als gevolg veel vragende blikken en soms zelfs de wedervraag: Houdini? Wie is dat? De laatste opmerking krijg ik vooral van 25- mensen. Dus mijn vraag: word ik nu zo oud of is er iets mis met de algemene kennis van 25 minners?
hahaha leuk geschreven kiki jaja ik ken Houdini, een illusionist/goochelaar/ontsnappingsexpert. Dus nee je word niet oud hoor
Eerlijk..ik wist het niet. Naam kwam me vaag bekend voor. Toen aan mijn wederhelft gevraagd en die wist het direct. Manlief is ook nog drie jaar jonger Kwebbel
ik moest heel diep nadenken, want de naam ken ik! Ik wist dat ik het wel MOEST weten! maar kon dr ff niet meer opkomen wie hij ookalweer was.. maar nu wee ik het weer en denk ik Duhhh haha!
Hier ook een oudje die het direct wist. Zal het straks eens aan manlief vragen, die is nl 6 jaar jonger.