Meestal ben ik een stille meelezer, maar wil nu toch eens mijn verhaal kwijt en horen wat anderen hier van vinden. Wordt wel een lang verhaal.. 1,5 week geleden belde ik s ochtends mijn man om hem te vragen iets voor me te kopen, hij had die dag late dienst en ik was al op het werk. Ik kreeg hem maar niet te pakken, toen ik m na ruim 2 uur eindelijk aan de telefoon had hoorde ik aan zijn stem dat wat hij zei niet de waarheid was. Gewoon weer aan het werk gegaan, toen hij s avonds laat thuis kwam van het werk vroeg ik hem waar hij was en biechtte hij op dat hij bij iemand anders was een vrouwelijke collega, en hij zei dat hij ook verliefd op haar was. Nu moeten jullie weten dat hij ongeveer 2 jaar geleden ook al sms en Facebook contact met haar heeft gehad maar na een goed gesprek en van mijn kant de eis dat hij alles van haar wiste was het weer helemaal goed gekomen tussen ons. Tenminste dat dacht ik dus, hij heeft nu sinds een aantal maanden weer contact met haar, hij ziet haar ook bijna elke dag op het werk. Ik ben uiteraard in huilen uit gebarsten toen hij mij dat vertelde en heb mijn ouders gebeld, ik moest echt even met min moeder praten, die zijn uiteindelijk langs gekomen en hij heeft uiteindelijk belooft om haar direct te bellen en alles van haar te wissen uit zin telefoon en zo zijn gezin nog een kans te geven. Dit heeft hij ook daadwerkelijk gedaan, ik heb zelf zijn telefoon gecontroleerd. En verder ook een afspraak bij een relatie therapeut gemaakt om er met een professioneel iemand over te kunnen praten, hij is erg slecht in communiceren vooral over zijn gevoel. Maar dat is volgens mij een beetje mannen eigen... 1 e kerstdag is een rot dag geweest, hij vertelde me tijdens het eten maken dat hij eigenlijk de hele dag aan haar had zitten denken, daarop heb ik hem genegeerd en toen de kinderen op bed lagen ben ik boven gaan zitten en hem de rest van de avond niet gesproken. 2e kerstdag was wel een stukje gezelliger en leek het weer een beetje de goede kant op te gaan. Vrijdag zijn. We met z'n 2en even een nachtje weg geweest om hopelijk zijn gevoel voor mij weer terug te laten komen, dat was wat hij zelf wilde. Dat is dus niet gelukt toen, ik heb m zaterdag ochtend voor de keus gezet, of we gaan een leuke dag in Antwerpen hebben of we gaan u terug naar huis en dan is het over. Hij zei, laten we dan maar teug naar huis gaan. Zo gezegd, zo gedaan, ik heb m thuis gevraagd recht in mijn ogen te zeggen dat ie van me wil scheiden en dat ie niks meer voor me voelde... Dat kon ie dus uiteindelijk niet, we hebben allebei ontzettend gehuild en voor de laatste maal afgesproken dat we er alles aan doen om ons gezin bij elkaar te houden, en nu lijkt het toch weer enigszins goed te komen. Gister samen uit eten geweest en verder wel een gezellige dag gehad . Maar nu zit ik hier alleen op de bank, hij is naar zijn vader waar hij ook blijft slapen vannacht en hij hoopt dat hij dan even wat dingen op een rijtje kan krijgen... Bedankt voor het lezen, ik moest even mijn verhaal kwijt.
Och meid wat een nare dagen voor jou zeg Weet niet wat ik moet zeggen maar wil je wel een hele hele dikke knuffel geven!
meis wat verschrikkelijk zeg dat moet heel zwaar zijn , ik vind het knap dat je je verhaal hier zo duidelijk verwoord kan neerzetten. ik hoop dat het goed komt tussen jullie <3
Wat een verhaal meid jemig.. Wat een vreselijke piep.. Ik hoop dat jullie eruit komen, als jij dat ook zou willen natuurlijk want dit is niet niks.. Sterkte!
Meid, wat een lastige situatie. Ik hoop dat jullie eruit komen op een manier die voor jullie allemaal het beste werkt. Sterkte en digiknuffel!
Oh bah meid wat een k*t situatie! Wil je even heel veel sterkte wensen. En ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Dikke knuffel
Voor een goed huwelijk zijn er twee nodig! Als jullie allebei willen vechten ga er voor! Sterkte en een dikke knuffel!
Hier wel meegemaakt en weet dus in wat voor soort noodweer je nu verkeert. Ik wil je heel veel succes en kracht wensen,en vergeet vooral je zelf niet,hij is degene die mag gaan kruipen voor je,niet andersom. Ik hoop voor je dat het goedkomt,hier was dat absoluut niet het geval. Vertrouwen is voor altijd weg.
Wat kl*te voor je zeg! Bedoel het echt goed: waar is je trots? Hij zal hard moeten knokken voor jou. En als hij dat niet doet, dan weet je -hoe hard het ook is- genoeg. Het klinkt als een man die zelf de knoop niet door durft te hakken. En nummers wissen.. Dat is nou echt een wassen neus en zegt niks. Maar goed.. Misschien zit je hier niet op te wachten.. Ik wens je hoe dan ook veel sterkte in deze situatie
Wat lijkt me dat ontzettend zwaar, en wat heb ik ontzettend veel respect voor jou dat je hem de kans geeft, in therapie gaat en er alles aan doet om jullie relatie te redden, erg knap van je.. Hopelijk gaan jullie hier samen toch nog uitkomen..
Vertrouwen? Hij heeft toch niks met haar gedaan? ? Hij is heel eerlijk in wat hij voelt en ik denk dat ts er beter aan doet hem die ruimte te geven. Juist door hem vervolgens te gaan negeren jaag je m weg. Praat met elkaar! ! Praat over wat er goed gaat in jullie relatie. .. Waarom je verliefd werd op elkaar. .. Wat jullie beiden fijn zouden vinden. .. Denk aan: meer interesse tonen in elkaars dag... een keer een massage. .. of een keer ontbijt op bed. .. Die dingen die jullie blij maken. .. Praat over waarom hij blijkbaar open staat voor gevoelens voor een ander... Ja dat zijn verrekt pijnlijke gesprekken, maar als je er samen uit wil komen naar mijn idee wel noodzakelijk. .. Nee je hoeft niet op je knieën voor hem. . Maar hij ook niet voor jou. .. (ik ga er even vanuit dat hij dus niet is vreemd gegaan misschien heb ik erover heen gelezen. .) Maak het weer leuk samen! Hoe moeilijk dat ook is.. Praat over wat je nu onzeker maakt en wat je daarin van hem wil.... Maar je moet het wel samen echt willen. ... Sterkte en een digitale knuffel.. het is niet makkelijk. ..
Als er geen kinderen bij betrokken zouden zijn had ik m meteen de deur gewezen. Nu wil ik er alles aan doen om te voorkomen dat onze kinderen tussen 2 ouders moeten pendelen, maar als hij inderdaad over een aantal weken nog niet weet wat hij wil dan denk ik dat het van mijn kant einde oefening is, hoe graag ik ook zou willen dat dat moment nooit komt..
O vergeten te vermelden, hij heeft wel degelijk met haar gezoend, sorry, geprobeerd te wissen uit mijn gedachten denk ik...
Wat vreselijk Is er verder ook iets gebeurd of zijn het de gevoelens? Het is een feit dat als je de liefde niet voedt het vanzelf stopt maar dat moet je man maar net willen.. Heel veel sterkte xx