Heeft iemand daar ervaring mee? Onze lieve peuter heeft onze (net nieuwe... aaaaaargh) leren stoel zojuist van enorme penstrepen voorzien, toen ik even met de jongste bezig was. Ik heb al van alles geprobeerd (alcohol, melk, nagellakremover, leerreiniger) maar niets helpt...
Als je dat allemaal al het geprobeerd denk ik dat er niets meer helpt. Het zal wel slijten door gebruiken
Hmmmm, dan moeten we de stoel maar heel goed gaan gebruiken dan hahaha. Beetje jammer dat ie creme-kleurig is en blauw heel erg opvalt dan.
Bij onze kruidvat hebben ze allemaal van die kleine busjes die specifiek gemaakt zijn om één soort "vuil" te verwijderen. Je hebt deze ook voor pen. Ik weet alleen niet of je dit ook op leer kunt gebruiken, want volgens mij zijn ze eigenlijk voor pennenvlekken op stof...
Hier werkt het alleen met billendoekjes, maar dan moet ik het ook binnen 5 minuten poetsen, anders gaat het er niet meer af.
Billendoekjes werken hier ook niet helaas. Gum kan ik nog proberen, moet even zoeken of ik er ergens een heb. Dasty heb ik vaker gehoord idd. Hier geen Wibra dus moet er even voor op pad in het weekend. Heb de strepen met andere nagellak remover nog wel redelijk goed weggekregen, maar ze zijn nog niet helemaal verdwenen.
Contact opnemen met de leverancier van je leren stoel, die hebben er vaker ervaring mee! En een inboedelverzekering met eigen gemaakte schade?
spuug maar als je al eenmaal bent bezig geweest zal dat niet meer zo werken, soms wil tandpasta nog wel wat doen..