doe ik het dan fout?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mn zoontje heeft erg veel gehuild de eerste 3 mnd, het gaat nu sinds 1 maand goed met hem. Hij heeft medicijnen voor reflux en hij krijgt pepti en sindsdien gaat het goed. Normaal sliep hij overdag bijna nooit maar s'nachts altijd heel goed, nou slaapt hij overdag beter en ook de avonden slaapt hij nu lekker op zn bedje, maar nu komt hij al 2 weken elke nacht vanaf half 5 ongeveer terwijl hij normaal om 8 uur voor t eerst kwam. Gij kreeg altijd rond 20.00 / 21.005 zn laatste fles en sliep dan tot 8.00, maar nu krijgt hij rond 22.30 zn laatste fles en had dus om 6.00 alweer zn eerste fles. Hoe zou dit dan ineens komen? Doe ik dan wat verkeerd? Kan het evt door de motillium komen die hij krijgt? T ging juist zo goed! Wel zijn zn medicijnen sinds gisteren opgehoogd omdat hij meer last leek te krijgen van zn reflux. Misschien hebben jullie tips wat ik evt anders kan doen.

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier is de motilium oorzaak geweest voor het ornustig drinken, erge buikkrampen ...dit was INEENS...daarvoro werkte het heel goed...maar blijkbaar is hij er overheen gegroeid..

hier heb ik zelf achter moeten komen, ha en cb dachten er niet aan..Ik ben maand geleden gewoon gestopt het te geven en de reflux werd niet erger, hooguit wat mondjes terug maar niet zuur en geen pijn)
    maar ik was toevallig van de week bij de ha om dat te bespreken, en toen zei ze dat ze het over het hoofd had gezien...want het schijnt dat dus Motilium niet een medicijn is die je heel lang hoeft/moet gebruiken...meestal is naarmate de baby ouder wordt Zantac/losex/nexium al genoeg...

Maar goed, dat veranderen van het schema is hier ook hoor..ik ga er gewoon in mee...kindje is natuurlijk gen robot...kan van alles zijn, mss door nieuwe ontwikkelingen, of drukke dagen...verwerken van dingen in zn slaap...groeispurtjes...

Zoontje kwam hier sinds 4 mnd ook weer snachts, zal ie wel nodig hebben gehad...
    ik had ook het idee dat hij nu veel meer beseft wat er allemaal om hem heen geberd, en daardoor ook wat onrsutiger sliep door het verwerken ervan...

Inmiddels zijn het op dit moment tandjes...dus ja

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Je hebt t idd al in een eerder toppic aangegeven dat het door motillium kwam bij jou zoontje, ik ga vanaf vandaag ook geen motillium meer geven, kijken wat dat doet....!
    Iig bedankt voor de tip!

Misschien nog meer tips???? Alles in welkom ;)

4. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    volgens mij is pepti veel lichter verteerbaar dan gewone nutrilon. hier wil ons mannetje ook ineens snachts een fles sinds hij aan de pepti zit.

Deel Deze Pagina