Oorpijn?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luvv, Feb 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik had al eerder geschreven dat m'n dochter steeds in haar oortjes zit te krabben en dat leek op t ontdekken van de oren maar nu huilt ze soms ook ineens uit t niets en grijpt dan naar haar hoofd en oor. Is dit een reden om de huisarts te bellen of niet? Ze heeft geen koorts en is verder ook wel vrolijk.

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Als ze het met grote regelmaat doet, dan zou ik er wel even naar laten kijken. Beter ff laten checken dan! Als het niks is, ben je ook gerustgesteld. Anders blijf je toch beetje ongerust er over.

3. Diamaria

Diamaria Bekend lid

Mar 10, 2009
    586
    0
    16
    Zou het voor de zekerheid ook gewoon ff laten checken ;)

Maar het kan ook heel goed de tandjes zijn hoor..
    Mijn zoontje die doet dat ook wel.. en heb z´n oren na laten kijken en daar was niks mee aan de hand.

Vaak als ze last krijgen van de tandjes, dan doen de kaken pijn...
    Heb het ooit is ergens gelezen.

Succes! ;)

Groetjes xx

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Mag jij aan haar oren komen? Proberen aan t lelletje te "trekken" ? Gaat ze dan meteen huilen of valt t mee..

Als je er zonder al te veel problemen aan mag komen dan ( heb ik van horen zeggen) zal oorpijn mee vallen..en is de kans groot dat er wat anders aan de hand is..

5. Que

Que Niet meer actief

Hier ben ik het niet echt mee eens.

Mijn kleine heeft de zoveelste oorontsteking en krijgt in maart buisjes en mag werkelijk waar alles met zijn oren doen.

@ TS ik zou idd de huisarts maandag bellen om er naar te laten kijken. En als je nu denkt nou ze heeft er wel heel veel last van dan zou ik direct het HAP bellen. Ze hebben maar 2 oortjes deze kunnen niet vervangen worden.

SUCCES!!

Share This Page