Ergens op ZP staat dat er morgen in de botanische tuinen de grootste waterlelie in bloei staat en je daar je baby op kan laten fotograferen... Wij willen er graag heen kan het onderwerp nergens meer vinden Google kom ik ook niet ver en ook niet de zoekfunctie hier op ZP. Kan iemand mij helpen? moet het aders en tijden enzo weten... Thanxxxxxx
hoi hoi, Ik had hem gelijk hoor in google hier een stukje. UTRECHT - Ouders kunnen hun baby in Utrecht laten fotograferen op een enorm blad van een tropische waterlelie. Zondag 16 augustus kunnen fotogenieke baby's tot 1 jaar worden gefotografeerd op het blad van de Victoria Amazonica in de kassen van de Oude Hortus bij het Universiteitsmuseum. De Victoria Amazonica is de grootste waterlelie ter wereld. De enorme bladeren van deze plant groeien uit tot ongeveer anderhalve meter doorsnede, en één blad kan wel 40 kilo dragen. met nog even voor je opzoek naar het adres.
Universiteitsmuseum Utrecht Lange Nieuwstraat 106 3512 PN Utrecht T: (030) 253 80 08 F: (030) 253 87 00 E: info@museum.uu.nl hier zit het naast als het goed is.
Heb net gekeken en het is geannuleerd voor morgen! Het blad ik niet sterk genoeg... Maar bedankt voor het opzoeken! xxxx