Zoontje is gevallen op de opvang. T heeft niet gebloed of hij heeft er niet eens over gemopperd maar zijn tandje staat nu iets meer naar binnen. Niet naar binnen als in korter maar scheef. spoed tandarts gebeld deze zei al niks te kunnen doen en heeft me wat punten gegeven waar ik op moet letten. Maar ik vroeg me af bij wiens kindje is dit gewoon goed gekomen? Of juist niet?
Hahaha ik had het laatst ook hier met iets en mijn moeder. Screenshot van mijn bestelling maar het Whatsappje van mijn moeder verscheen bovenin On topic, geen advies. Succes ermee!
Hier waren ze naar binnen geslagen, ik dacht echt dat ze er uit zouden vallen of dat de tandarts ze zou verwijderen - maar we moesten op tekenen van ontsteking letten (bv wit bultje op tandvlees, dat kan een teken van een fistel zijn). De tandjes zijn weer gezakt, zaten nog even wat los, en uiteindelijk weer helemaal vast tot ze ging wisselen. 1 tandje was wel een beetje verkleurd, maar dat zag je alleen als je er met je neus bovenop zat.
Gisteren ben ik bij de tandarts geweest en door een zwelling en bloeduitstorting op zijn tandvlees en de stand van zijn tandje zijn we naar de kaakchirurg gestuurd. De tandarts had een foto gestuurd en de kaakchirurg twijfelde dus aan een breuk in zijn bovenkaak en wilde hem toch graag zien. Gelukkig is dit niet het geval en wil de kaakchirurg het 2 weken aankijken wat zijn tandje gaat doen.