wie heeft er ook 2 kids met weinig leeftijdsverschil? Als deze zwangerschap goed gaat zal mijn zoontje 17 maanden ouder zijn dan zijn broertje/zusje, en heb ik dus een zoontje wat nog niet goed genoeg zal lopen, maar ook een beebje... ik zit enorm in dubio... ik heb een mutsy 4rider waar volgens mij een duoseat voor te koop is, maar... tot hoeveel kilo mag die totaal belast worden? mijn zoontje is tegen die tijd al een flinke jongen en ik heb er natuurlijk niks aan als ik de duoseat maar heel kort gebruiken kan. en zowieso..bevalt een duoseat wel? eigenlijk wil ik graag een maxi cosi mura omdat ik onze 4rider ingeklapt te groot vind in ons auto, maar op de mura kan zowieso nooit een duoseat... een duobuggy lijkt me niet echt prettig, ik vind een gewone buggy al erg irritant met al dat gerammel, en het rijd nooit zo fijn als een echte wandelwagen, dus een duobuggy lijkt me niet echt fijn wat zouden jullie doen?
jalea kijk eens op www.babywalz.nl staan er 3 voor ongeveer 200 euro,dat is echt een koopje. ik moet er ook een als deze zwangerschap goed gaat.damian is dan nog geen twee.
je hebt tegenwoordig ook een "Buggypod" kun je zo aan je wagen klikken (aan de zijkant) en je kindje kan er zo in! Hij is 129 euro.
wij hebben een fietskar van Dolphin, de Winther. Deze kan je aan je fiets klikken en ook gewoon mee rijden. Hij is niet breder dan een rolstoel en rijdt enorm licht. Voor niels zit er een babyschaal in en lars kan er naast zitten. De kar is tot ca 6 jaar je hebt er dus lang plezier van.
ik heb ook de 4rider, maar volgens onze babyzaak kan daar dus niet de duo seat op. Het kliksysteem is wel hetzelfde dus ik snap niet zo goed waarom het niet kan. Of het met de gewichtsverdeling te maken heeft. Ook ik ben op zoek naar een handige oplossing. wij zijn bezig voor de tweede en als het snel raak is is onze kleine ook nog erg jong
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je over dit onderwerp vele topics en reacties lezen. O.a: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=duowagen Wil je een oude topic geopend hebben moet je het even laten weten. Kwebbel