Melody wordt dinsdag 1 jaar! veel drukte in mn hoofd dus.... maar nu vraag ik mij af...moet ik ook een taart voor haar kopen? Mn vriendin had een hele mooie voor haar dochter met tekst erop maar eigenlijk vindt ik dit een beetje zonde van het geld...ze beseft het zelf toch nog niet en er wordt alleen maar lekker mer de handen in gekliederd! Zo'n taart doe ik dan liever als ze wat ouder is... Hebben jullie een leuk alternatief voor een taart?
Kan je niet gewoon voor haar alleen een slagroomgebakje ofzo kopen en dan er een kaarsje opzetten en met vervolgens met (vloeibare) chocolade haar naam op een langwerpig wafeltje spuiten. Dat doen ze hier altijd
Ik heb van twee grote cake's een hele grote 1 gemaakt, er een mooi glazuur over van creme en dit weer beplakt met smarties (heb ik er voor haar afgehaald natuurlijk). Zag er onwijs leuk uit en niet moeilijk te maken!
Je dochter is toch niet de enige voor wie de taart is? En het geeft wel leuke foto's! Ik heb ze trouwens zelf gebakken, maar wel leuk versierd.
Wij hadden wel een leuke taart van Sesamstraat. Hij vond hem heel mooi. Is gewoon een slagroomtaart met vruchtjes. En met choclade stond er : Hoera Lars 1 jaar. Voor Lars zelf hadden we een koemelkvrije taart gekocht, ook gewoon bij de bakker.
of gewoon zelf maken, moet je even bij google slagroom taart zelf maken intikken... geloof dat je dan wel receoten vind! en een hele gave site met ideeën
HAd een Jip en Janneke taart, met 9 afbeeldingen erop en elke afbeelding is 1 stukje. Lotte vond hem heerlijk en ach, voor de foto was het erg leuk, dat kliederen!
ja die jip en janneke taart wou ik eerst ook doen, van de hema... maar dan ben ik nu al te laat ben ik bang... moet 2 dagen van te voren geloof ik... hmmmmm voel me nu opeens wel rot dat ik geen echte kinder taart heb
De goedkoopste manier is dan toch echt om zelf een slagroomtaart te maken. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet. Gewoon een klein taartje van 20 cm doorsnede.
nou ik heb snel ff op hema.nl gekeken en ik heb de jip en janneke taart besteld! er komen toch wel veel kindertjes op haar verjaardag dus dan is het wel leuk om zo'n taart te hebben... voor de volwassenen heb ik gewoon cake.
Ik ben jaloers als je voor je kindje een taart kan kopen voor zijn / haar 1e verjaardag. Daan mag bijna niks kwa voedingstoffen en ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe ze met een stukje taart zitten te knoeien
wij hadden voor damians eerste verjaardag muffins gbakken en versiert met slagroom en gekleurde hagelslag,wat gummiberen....
Ik had voor Lieve een goedkoper taartje gewoon bij de supermarkt gekocht en voor de gasten een taart van winnie the pooh,zo'n grote met haar naam enzo en poppetjes alles erop. Zou dat voor mn kleintje niet kopen zo'n taart. Mja dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik had het taartje van Lieve zelf versierd met leuke dingen erop en die eetbaar waren en verder was ie gewoon goedkoop maar net zo lekker En ze heeft er lekker mee kunnen spelen!