Gisteren heeft Lianna om 18:30 uur de laatste fles gehad. Om 19:15 uur heb ik haar op bed gelegd. Zelf zijn we om 22:00 uur naar bed gegaan, met de bedoeling om Lianna om 23:00 uur nog een flesje te geven. Om 4:30 uur werd ik wakker. Ik had Lianna nog niet gehoord. Ik durfde niet te gaan kijken. Aan de ene kant bang om haar wakker te maken, aan de andere kant bang dat ze er niet meer zou zijn. Toch nog in slaap gevallen en om 6:30 uur ging ik toch eens kijken. En ze werd wakker van de deur. Natuurlijk had ze meteen honger en heb ik haar een flesje gegeven. Hoort dit bij een sprongetje of is het normaal dat ze al zo lang slaapt?
Volgens mij is ze gewoon eraan toe om de nacht lekker door te slapen... Denk zelf niet dat het met een sprongetje te maken kan hebben. Joris sliep met 3,5 maand ook ineens uit het niets door en sliep dan meteen 14 uur achtereen. Doet hij tot op heden nog altijd!
Hoort niet echt bij n sprongetje. Mijn nichtje is nu 3 maanden en heeft nu wel haar sprongetje, zíj slaapt juist níet meer door. Maar geniet er van dat ze zo goed heeft doorgeslapen!
Elena heeft ook wel van die nachten, hoort niet echt bij haar sprongetjes. Gebeurt heel af en toe, voornamelijk wanneer wij denken "tot de laatste voeding ff op bed liggen" en we dan in slaap vallen ;-( In het begin werd ik ook bang en vooral boos op mezelf dat ik in slaap was gevallen. Maar nu ben ik eraan gewend. De ene keer slaapt ze een hele avond en nacht door, een andere keer is ze niet in slaap te krijgen en wordt ze 's nachts ook weer wakker.
Bij Merel is het een voorbode van het sprongetje. Een paar dagen voor de sprong begint slaapt ze door (nu al voor 3 sprongen zo gegaan) en dan begint het weer, komen in de nacht en moeilijiker slapen. ik hoop voor jou dat het zo blijft en je beebje lekker door blijft slapen!