Hallo, Kan het door de warmte komen dat je minder afkolft Voorheen kon ik rechts 100cc kolven en links was altijd wat minder, nu kolf ik rechts nog maar 60cc en links 30cc Uit de borst drinkt ze nog voldoende want ze plast en poept nog voldoende. Na de voeding kolven levert denk ik nog maar 30cc uit beiden op Kan de productie weer verhoogd worden want als ik weer ga werken moet ik wel een verse voorraad aan kunnen leggen, uit de vriezer drinkt ze nl niet. Ik hoop dat je wat tips kunt geven. Dan heb ik nog een vraagje, poep kan dat ook waterdun zijn komt dit ook door de warmte Alvast bedankt voor de genomen moeite
? inmiddels maar kunstvoeding gekocht, ze krijgt 1keer per dag een flesje kunstvoeding en dan 1keer tegen de tijd dat ik ga werken borstvoeding erbij. Hoelang moeten de darmpjes wennen aan de kunstvoeding? Hoe houd ik mijn borstvoedingsproductie op peil? nu ze 1keer een vervanging krijgt
hoi sorry dat deze vraag even is blijven liggen, hij is over het hoofd gezien. Ja, het kan zijn dat je door de warmte minder afkolft. Drink jezelf voldoende bij warm weer? Vaak drinkt je kindje ook vaker bij warm weer en dan blijft er soms minder over om te kolven tussendoor. De ontlasting kan soms wat dunner zijn, maar dat is meestal niet door warmte, een keertje kan gebeuren. Is dat nog steeds zo? Hoelang darmen moeten wennen aan KV verschilt per kind, maar toch wel 2 weken. Als je je productie op peil wilt houden als zij een fles krijgt, dan zul je moeten kolven op dat moment. als je merkt dat je in totaal steeds minder kolft kan het helpen om gedurende 2 dagen veel vaker te kolven/aan te leggen, dan gaat je totale productie omhoog. Succes! Mirjam