Hallo dames, Deze maand heb ik een beetje een vreemd kaartje. Nogal piekerig. Sinds een dag of 3 gaat mijn temp gelukkig geleidelijk omhoog, ipv omhoog schieten en dan weer naar beneden zakken. Nu heb ik deze week "last" van het volgende.. Mijn gevoelstemperatuur ligt echt een stuk hoger dan normaal. Ik ken dit niet zo van een vorige cyclus. Het was dat ik via het tempen zag dat de temperatuur hoger was, maar ik voelde het niet. Dat is nu wel even anders! Ik ben normaal echt een onwijze koukleum. Maar ik heb nu steeds een onwijs warm gezicht. In de ochtend als ik wakker word, soms gewoon opeens in de loop van de dag.. De verwarming zet ik soms niet eens aan als ik thuis kom, terwijl dat normaal het eerste is wat ik doe. Ik voel me prima, het is dus niet zo dat ik een verkoudheid heb ofzo. Ik heb geen extra dekens in bed, ik kleed me niet veel warmer dan normaal. Komt dit bekend voor? Ben heel benieuwd!
Tja... ik heb het ook wel eens warmer, maar je gevoelstemperatuur zegt nou eenmaal niks over je lichaamstemperatuur Ik zie wel dat je veel open bolletjes hebt. Temp je wel rectaal, dagelijks zelfde tijd voor je je bed uit bent geweest ?
Ja, ik houd me aan alle regeltjes. Ik ben een aantal keer ongeveer een half uur voor de wekker wakker geworden. Ik heb toen getemperatuurd omdat dat me beter leek dan een half uur wachten en dan klaar wakker te zijn. Ik slaap niet zo heel vast en als ik dan wakker word, ben ik ook wakker. Dus lijkt me beter om dan te temperaturen. Maar langer dan een half uur zit er niet tussen. Maar dat gloeihoofd steeds is behoorlijk irritant. Als ik een jaar of 20/30 ouder zal zijn zal je denken dat ik in de overgang zit
Ik herken het wel! Ik heb het vorig jaar gehad (mk geworden). Voor nod had ik echt al een paar dagen gloeiende wangen. Alle andere rondes niet gehad! Het zegt niks, maar het kan dus wel! Hoop het voor je
Laat ik dan maar hopen dat het wat te betekenen heeft!! Het spijt me voor je dat het bij jou een miskraam is geworden