Hallo dames! Ik heb net al zitten speuren, maar ik kan het niet terug vinden op deze site.. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Aangezien ik nog maar 1 keer ongesteld ben geworden in een half jaar is de dokter wat bloedtestjes gaan doen. Op dag 23 van de cyclus heb ik bloed laten prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb. Alles ziet er normaal uit, alleen mijn progesterongehalte is 1,3 wat heel laag is en betekend dat ik geen eisprong heb gehad. Nu ben ik benieuwd of het ook zo laag kan zijn als de eisprong nog zou moeten komen op dat moment? Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld en ben benieuwd of ik misschien pas na mijn bloedtest een eisprong heb gehad..? Gelukkig mag ik 2 juni naar de gyn en weet ik meteen hoe het zit, maar ik zou het zo fijn vinden als mijn lichaam het zelf zou doen! Iemand hier meer ervaring mee? Thanks alvast!
normaal gaat na de eisprong dat gehalte omhoog....dit zorgt dat je baarmoeder slijmvlies klaar wordt gemaakt voor de eventuele innestelling...vlak voor de menstruatie (indien niet bevrucht) zakt dit gehalte.. en laat het slijmvlies weer los grtz Ramona
Even een tipje: Als je echt opzoek bent naar mensen met de zelfde ervaring kun je je vraag denk ik beter in het onderwerp 'vruchtbaarheidsbehandelingen' plaatsen, ik denk dat je dan meer reacties krijgt, succes!
Ik had zelf ook geen goede eisprong, had een waarde van 0,1 en heb daarvoor clomid gehad en toen had ik wel een goede eisprong zat toen op waarde 20 en dat moest ie zijn voor een goede eisprong. Succes. Liefs wolly
Thanks meiden! Ik heb hem inmiddels ook bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen' geplaatst 2 juni weet ik meer!
Nee ik werd bijna niet ongesteld, ongeveer 2 keer per jaar. Ben daar ook mee naar me huisarts gegaan toen we zwanger wilde worden, ik liep er wel al jaren mee en dat wist hij ook en dat was 1 van de redenen dat hij me door heeft gestuurd.