Stuwing met 23 mnd

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Babel44, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Na onze vakantie heb ik vandaag gewoon stuwing tijdens haar eerste kdv-dag :$.

Fijn hoor, dat ze zo lekker vaak heeft kunnen drinken, als je zo'n 3,5 wk alle dagen samen bent geweest :)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha, hier ook nog na bijna 3 jaar en 4 maanden!

We waren op vakantie en zoon 'vergat' door alle nieuwe omstandigheden gewoon te drinken. Hij heeft 2x 2,5 dag ertussen gelaten en ik had die eerste keer echt pijnlijke harde borsten!:$ Ik dacht dat het over zou zijn, maar zodra we thuis waren, kwamen we weer in ons oude ritme. Ik vind het vooralsnog prima; hij heeft het op dit moment ook nog erg nodig.;)

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wel rot ook, want ze heeft de harde plekken er niet allemaal uitgedronken vanavond :( Zit met gebroken ribben, dus kan er echt geen bo bij gebruiken :(

Bij jou liep het gewoon met een sisser af??

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou ... Had die nacht erge pijn, borsten waren heet en ik werd koorstig. Ik zag me ook al eindigen met een bo!:$

Gelukkig kwam zoon de volgende dag er zelf om en daarna heb ik onder de douche nog aardig wat met de hand af kunnen kolven, wat eerder niet lukte. Daarna ging het weer, pfieuw!

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Oeps. Dan ga ik toch nog even proberen te kolven en idd douchen... Thx.

Deel Deze Pagina