dreumes is 1 jaar wordt zieker..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ch11, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hai dames, dan ben ik weer..

Ik stel nu veel vragen.. omdat ons moppie ziek is en dat is hij nog nooit geweest dus het is voor ons een beetje nieuw maar voor alles is er een keer de 1ste keer!

Ik zou nog een keer duidelijk het verhaal er neer zetten..
    Afgelopen vrijdag werd hij ziek, 's middags 39.1 's avonds was het weg.. 36.2 volgens mij 'snachts wel weer koorts 38.9. Daarbij was/ is hij heel erg verkouden.. neus loopt constant en met hoesten hoor je dat hij vol zit. Daar heeft hij heeft hij last van!
    Zaterdags was het een stuk minder alleen nog heel erg verkouden. Zondag was de verhoging en koorts zo goed als weg. Hij is heel erg huilerig en eet amper en drinkt de ene keer minder als de andere keer.

Nu heb ik het idee dat de verkoudheid meer wordt, we stomen wel onder de douche.. ( vanmiddag wou ik luuf gaan halen ) Thijmsiroop lijkt mij ook niet echt te helpen!
    Nu had hij net ook diarree erbij en hij had weer 38.3 .. hij krijgt 2 á 3 zetpillen per dag.
    hij heeft nou net wel voor het eerst weer een boterham gegeten maar soms heeft hij ook de neiging om zich er in te verslikken.. voor al gisteren!

Wat te doen? Laten uitzieken of HA bellen?

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ben niet zo´n doktersloper en ben erg voor uitzieken, maar zou in dit geval toch even kontakt opnemen met de huisarts.
    Misschien is de verkoudheid nu pas aan het doorzetten maar het kan ook een virusje zijn dat blijft kwakkelen.
    Maar omdat je zoon niet echt op lijkt te knappen zou ik toch even de huisarts raadplegen, zeker ook met die diarree erbij nu.

Beterschap en sterkte!

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    We zijn gister naar de huisarts geweest en hij blijkt een beste oorontsteking te hebben aan beide oren! Daarom komt de koorts telkens terug.. ben blij dat we langs zijn gegaan, hij heeft nu medicatie en daarbij nog 4 zetpillen per dag. Hopen dat hij snel beter wordt!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap!

Deel Deze Pagina