Nu weer wat nieuws ze eet ineens super langzaam.. ik weet dat ik dat vroeger ook deed. Maar ik at ook heel erg slecht. Sanne eigenlijk ook steeds meer ( slecht eten ) maar als ik haar uitgebreid de tijd geef eet ze dus wel uiteindelijk ( bijna ) alles op. Althans de laatste twee dagen haar fruit en boterhammen duren echt een eeuwigheid, maar ik ben allang blij dat ze eet. Of moet ik het niet goed vinden en weg pakken na een bepaalde tijd? Vanochtend uiteindelijk wel haar fruit weggepakt toen ze er echt mee ging spelen. Het is ineens sinds een dag of twee trouwens.. Avondeten eet ze gewoon niet of echt heel erg minimaal dus ben blij met alles wat er wel in gaat.
Hier wordt het ook weggehaald als er mee gespeeld wordt... Maar inderdaad wel een lastige! Vreselijk he, dat langzame eten. Hier kan ze er af en toe ook wat van! Zeker 's morgens met de boterham, dan is het alweer bijna tijd voor de lunch (voor mijn gevoel)... Tja, zolang het dan wel op gaat zou ik het maar zo laten, bij spelen: wegpakken.